MuscleMeat

Studentenkalender

Nee... ik hoef men zusje niet zo te zien...

ik wil bartp zen zusje zo wel zien :D

Oh wat leuk een boerentrienen kalender.....

*NOT*

(wanneer gaan ze mij eens vragen voor een walgelijk bedrag uit de kleren te gaan ?)

Whehe, lol, wijffie uit deurne en eindhoven, das allebei niet ver van me vandaan!

Maaruh, niet bepaald een mooie kalender of zo...

niet zeuren he, als ze allemaal tegelijk in je bed lagen zou je ze er ook niet uit schoppen!

Ik denk dat mijn vriendin ze eruit zou schoppen.

Nou ik zou mn zussie er niet op willen zien.
Maar echt aanstootgevend vind ik het ook weer niet...

Ach een stel t**ten, als die chickies er wat mee kunnen bijverdienen waarom niet ? 1 dag op het strand in de zomer en je ziet meer t**ten.

Ericr zei:
Ach een stel t**ten, als die chickies er wat mee kunnen bijverdienen waarom niet ? 1 dag op het strand in de zomer en je ziet meer t**ten.

Ja dan heb je nog van die gastjes, die zitten tot hun kin in het water lekker te kijken.. :D , drie maal raden wat die viespeukjes doen

M`n zus past niet op deze kalender ( en dan heb ik het dus niet over hoe knap ze is !!) :eyebrow:

Zo dan! Hallo!
Deze studentes wil ik wel bijles geven.
Voelen jullie ‘m? bijles……

Ik zal het even uitleggen. Met bijles bedoel ik eigenlijk gewoon flink palen. :D

****, ik ziet hier op m’n werk gewoon uitgebreid t**ten te kijken.
Ik ben een slachtoffer van mijn hormonen. Nou ja, mijn hormonen….. GS hormonen…. :rolleyes:

Heerlijk hoor, ik vind studenten mokkeltjes altijd wel wat hebben !

"April" doet dezelfde opleiding als mij ;) Aardige meid btw.

April heeft een beetje pech. Dat kapsel staat d’r niet, en de make-up is slecht gekozen (d’r ogen lijken heel klein). Ik vermoedt dat ze er in het dagelijkse leven een stuk mooier uitziet.
Ze heeft wel een setje heerlijke borsten trouwens. Op haar borsten zou ik wel eens wat natuurkundige proefjes willen doen. Bijvoorbeeld testen wat de adhesieve krachten van haar borsten zijn op een visceuze witte melkachtige vloeistof op lichaamstemperatuur. Ha! Alles voor de wetenschap, dat ben ik! :D

Terug
Naar boven