XXL Nutrition

subcutaan

borninawonder

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Wat gebeurt er wanneer bijvoorbeeld testosteron propionaat subcutaan wordt ingespoten ?
Wordt het dan nog opgenomen , gebeurt dat langzamer , sneller of gaat er gewoon veel verloren?

Het is NIET de bedoeling subcutaan te injecten als zelfs op de bijsluiter staat vermeld: intramusculair inbrengen.

Voor mijzelf is dan de kous af, ik hóef niet eens te weten wat er gebeurt als ik het subcutaan inspuit, omdat ik gewoon de beste resultaten wil hebben en niet met m'n spullen ga kl**tviolen! :D:D:D

hahaha, klootviolen.....

ps: sorry off topic

weer on topic, staat idd intramusculair op de verpakking.....dus

DBC01 zei:
Het is NIET de bedoeling subcutaan te injecten als zelfs op de bijsluiter staat vermeld: intramusculair inbrengen.

Voor mijzelf is dan de kous af, ik hóef niet eens te weten wat er gebeurt als ik het subcutaan inspuit, omdat ik gewoon de beste resultaten wil hebben en niet met m'n spullen ga kl**tviolen! :D:D:D

Maar HCG kan toch beide?

• Topic Starter Topic Starter
dutch windmill zei:
Klopr..maar SC is makkelijker :)

D.W.
Is echt niet mijn bedoeling te "kl!!tviolen".
Stel deze vraag omdat ik de spier waarin ik test prop injecteer daarna 2-3 dagen niet kan gebruiken wegens pijnlijke zwelling.
Dus dan vallen de trainingen in het water en dat is de bedoeling niet.
Zit nu nog met een batch test prop opgescheept en subcutaan kan ik ze misschien nog nuttig aanwenden ?

Hey bro,

nee dat gaat niet lukken..wat je kan doen is je vial test prop in de oven zetten op 150 graden voor een minuut of 10. Dat moet wat verschil maken.....ook kan je proberen een andere AS soort te mengen in dezelfde spuit..omdat 100 mg/ml propionate gewoon erg zeer doet en je zo de concentratie iets kan verlagen..

Succes ermee!

D.W.

dutch windmill zei:
Hey bro,

nee dat gaat niet lukken..wat je kan doen is je vial test prop in de oven zetten op 150 graden voor een minuut of 10. Dat moet wat verschil maken.....ook kan je proberen een andere AS soort te mengen in dezelfde spuit..omdat 100 mg/ml propionate gewoon erg zeer doet en je zo de concentratie iets kan verlagen..

Succes ermee!

D.W.

Misschien dom hoor, maar kun je er ook een beetje water bij opzuigen als je geen andere soort AS voorhande hebt??

Pumpin' zei:
Misschien dom hoor, maar kun je er ook een beetje water bij opzuigen als je geen andere soort AS voorhande hebt??

nee bro, zou ik niet doen...probeer het eerst even in de oven..als het dan nog zeer doet..kan je het met steriele olie vermengen..

Je bent trouwens wel kleinzerig zeg! :lol:

heb je je schouder al geprobeerd..of je tricep?

D.W.

ik ben een echte vent :mad: haha

het is maar ter informatie :)

dutch windmill zei:
nee bro, zou ik niet doen...probeer het eerst even in de oven..als het dan nog zeer doet..kan je het met steriele olie vermengen..

Je bent trouwens wel kleinzerig zeg! :lol:

heb je je schouder al geprobeerd..of je tricep?

D.W.

even terzijde, hoe hou je je arm als je in je triceps zet?? ik zou niet weten hoe ik me tricep kan ontspannen, met gebogen arm staat er spanning op en met gestrekte ook??

soulreaver zei:
even terzijde, hoe hou je je arm als je in je triceps zet?? ik zou niet weten hoe ik me tricep kan ontspannen, met gebogen arm staat er spanning op en met gestrekte ook??

www.spotinjections.com (die kenje toch wel??)

als ik mijn arm laat hangen erlaxte saat er geen spanning op.

Of ga zitten op een stoel en lat je onderarm lichtelijk rusten op je bovenbeen.

• Topic Starter Topic Starter
dutch windmill zei:
Hey bro,

Succes ermee!

D.W.
Bedankt,
maar neem aan dat ik dan de rubberen afsluitdop moet verwijderen (in de oven ).Steriliteit achteraf ?

Hey bro, nee hoor je kan de vial zo met alles erop en eraan in de oven zet..het smelt niet:)..

gewoon op 150 graden..en dat een minuut of 10

D.W.

Pumpin' zei:
www.spotinjections.com (die kenje toch wel??)

als ik mijn arm laat hangen erlaxte saat er geen spanning op.

Of ga zitten op een stoel en lat je onderarm lichtelijk rusten op je bovenbeen.

ja die ken ik wel, alleen ik me ene arm richting de ander beweeg komt er toch weer spanning op die triceps, misschien omdat ik een stijve hork ben..

soulreaver zei:

Ik ga altijd op een stoel zitten en leg mijn linkerhand op mijn rechterbeen (hoogte broekriem) en laat mijn arm habgen..dan goed hoog in je tricep injecteren...je moet je arm niet aanspannen, maar gewoon relaxed laten...

Dan moet het prima lukken :)

D.W.

Terug
Naar boven