Fitness Seller

Subs!!!!!

koelkikker

Cool Novice
Waardering
0
Goeiemorgen mensen,

Ik heb een film gedownload en nu heb ik de sub gedownload, maar nu heb ik de sub in 2 delen hoe kan ik deze nou aan elkaar plakken en welk progje heb ik daar voor nodig?

de avi file is gewoon 1 deel dus ik moet eerst de sub samenvoegen maar hoe moet ik dat doen???

Alvast bedankt!!!

Gr,
Koekikker

Zoek een sub voor 1 cd. Anders is het niet te doen.

• Topic Starter Topic Starter
Zou je mij kunnen uityleggen hoe ik dat moet doen dan wand ik zoek de sub van de film Salem'lot en ik kan heb nergens als 1 cd vinden het zijn allemaal dubbele subs!!!!!!

Dus als iemand me kan helpen, Graag!!!

Groeten,
Koelkiker

ALs je nou es de tweede file opent met kladblok en de zinnen eruit haalt en die onderaan de eerste file (die je ook opent met kladblok) plakt...wat gebeurt er dan?

[Link niet meer beschikbaar]

DBC01 zei:
ALs je nou es de tweede file opent met kladblok en de zinnen eruit haalt en die onderaan de eerste file (die je ook opent met kladblok) plakt...wat gebeurt er dan?

[Link niet meer beschikbaar]

dan kloppen de tijden niet meer ;) Want vanaf cd 2 begint het weer van voor af aan (qua tijd). Dus als je errug veel tijd hebt om die tijden weer goed te zetten, kun je het op die manier doen. Maar wat ik al zei, dat is niet te doen.

google bestaat niet voor niets .. :rolleyes:

je moet ff Subtitle Studio downloaden. Is volgens mij nog gratis ook. Kan je sub files bij elkaar plakken.

time adjuster werkt ook fraai.

Terug
Naar boven