MuscleMeat

suggesties voor een vriend

Srb

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
82kg
Een vriend van mij is bezig met een protiene en eiwitten dieet om zo af te vallen. Ik zelf ben van mening dat dit geen goede manier is, maar hebben jullie enige tips voor een maatje van me? of raden jullie het ook af?

bvd

Dion

Proteïne EN eiwitten? Hardcore.

• Topic Starter Topic Starter
ja ik geloof t zelf ook amper want hij sport er niet eens bij, ik gok dat het alleen een protiene dieet is:P

Ik zou maar uitkijken.. voor je het weet gebruikt hij ook nog Creatine of iets anders gevaarlijks.

het maakt op zich niet zoveel uit wat voor dieet je gebruikt. Zolang je meer eet dan je dagelijks verbruikt zal hij toch niet afvallen..
Als je wilt afvallen zonder te sporten moet je toch wel heel goedgelovig of extreem lui zijn... sorry hoor..
ik geef het weinig kans

Een vriend van mij is bezig met een protiene en eiwitten dieet om zo af te vallen. Ik zelf ben van mening dat dit geen goede manier is, maar hebben jullie enige tips voor een maatje van me? of raden jullie het ook af?

bvd

Dion

Heb je enig idee wat voor onzin je uitkraamt in 1 alinea? definieer je 'proteine en eiwitten dieet' eens, dan kunnen we er misschien iets mee.
Zoals het nu klinkt is het niet eens een reactie waardig. Wat is je redenatie dat dit geen goede manier is als je klaarblijkelijk zelf niet weet wat zijn dieet inhoud? Enige tip die je hier kan geven is:'ga je inlezen, en laat hem hetzelfde doen'.

ja ik geloof t zelf ook amper want hij sport er niet eens bij, ik gok dat het alleen een protiene dieet is:P

Dus hij eet alleen proteine wil je zeggen? :o

Een collega van mij volgt ook zo'n proteïne-dieet met shakes.

Dat is zo gezond dat je de eerste fase van het dieet absoluut niet mág sporten, simpelweg omdat je daar de energie niet voor hebt.:rolleyes:

Proteïne is superslecht voor je! Hou het gewoon bij eiwit, da's veel natuurlijker.

SRB is een maat van me. Hebben gister een discussie aan tafel proberen te voeren terwijl hij lam was. Wat mn andere maat volgt is volgens mij een variant van het atkins dieet. Laag in de koolhydraten, en hoog in de eiwitten. Hij is z'n voedingspatroon aan het aanpassen, en zich aan het inlezen over voeding.

waarom zou het atkins dieet niet goed zijn?

Haha, grappig om te lezen. In dit topic schijnt het over mij te gaan. Ik ben momenteel bezig met het zogenaamde " Dukan" dieet. Dit is inderdaad een variant op het bekende Atkins dieet. Ik zat afgelopen week in fase 1, dit betekend dat ik deze week eigenlijk alleen maar eieren, vlees en kwark enz. heb gegeten. Vandaag begonnen met fase 2, dus weer lekker groente gegeten, daar was ik wel weer eens aan toe.

Of dit dieet echt gaat werken moet nog maar blijken, maar in de laatste fase van dit dieet is het belangrijk dat patroon aan te houden. Dit wil dus zeggen dat ik mijn toch al niet goede voedingspatroon verbeter. Mij lijkt dat zoiets nooit veel slechter voor je kan zijn.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ga er ook bij sporten dan dikke

Terug
Naar boven