XXL Nutrition

Suggesties voor producten en bereiding

Betta

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m88
Massa
74kg
Vetpercentage
9%
Hey allemaal, ik wil komende 2 maanden even knallen voordat ik begin op uni. Ik heb het afgelopen jaar keihard gewerkt in een fabriek en had hierdoor niet de mogelijkheid om een dieet te volgen i.v.m. zeer korte pauzes en het harde arbeid waar je geen moment tijd hebt om eventjes te ''snacken'' en trainen zat er ook niet in omdat ik vroeg begin en lange uren draai en als ik thuis kom dan ben ik simpelweg gesloopt en heb ik geen energie meer om te trainen.

Ik heb op het lijstje staan:

Zilvervliesrijst
Kipfilet bij de LIDL
Pindakaas
Nieuwe pot WHEY
Meergranenbrood
Eieren
Magere kwark
Ongezouten pinda's

Voor het avond eten heb ik het perfect geregelt, ik heb een hechte band met mijn opa en eet ook graag bij hem thuis. Ik kan altijd rekenen op een gezonde maaltijd. Daarnaast verkoopt mijn pa in zijn zaak vette vis en sinds kort gegrilde kip waar ik heerlijk van kan snoepen.

Mijn doel is zeker niet buffelen naar de 100 kilo maar ik wil fit eruit zien en me voelen voordat ik mijn studie begin door 4x in de week te trainen.

De fabriek heeft zijn tol ge-eist en mijn lichaam schreeuwt om aandacht en dat wil ik graag geven met hulp van DBB!

Hebben jullie recepten of advies voor nog meer voeding om een goed schema te maken?

Havermout

meergranen vervangen voor volkoren

Voor de rest alle standaard dingen eten. vlees afwisselen vis afwisselen en groentes en fruit afwisselen.

Voor recepten hebben we volgens mij een aparte sectie......

Verder 26kilo gaat wel even duren....zeker als je vet wilt vermijden ;)

Terug
Naar boven