MuscleMeat

Suis in de oren

dikkertjedap

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
96kg
Vetpercentage
7%
Ben sinds een week bezig met winny op 40mg, ondersteuning voor de cut.

Nu heb ik sinds een dag last van een suis in me oren. Heb niet in de buurt van geluidsaparatuur gestaan.

Waar zou het mee te maken kunnen hebben?

Nog nooit gehoord.

Heb het zelf wel af en toe als ik verkouden word.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben ook verkouden, mede dat het daardoor komt. Een hoge bloeddruk kan het ook zijn.

Kan ook best zijn dat je gewoon beetje ziek wordt, hoeft niet altijd van aas te komen.

Suizen in de oren is een bijwerking van een te hoge bloeddruk. Ik zou je bloeddruk laten meten bij de dokter.

Ik vind het op zich vreemd dat je een te hoge bloeddruk heb met jou fysiek. 100 kg en 9% BF, lijkt mij niet erg ongezond veel massa.

Suizen in de oren is een bijwerking van een te hoge bloeddruk. Ik zou je bloeddruk laten meten bij de dokter.

Ik vind het op zich vreemd dat je een te hoge bloeddruk heb met jou fysiek. 100 kg en 9% BF, lijkt mij niet erg ongezond veel massa.

Die stats bij zijn lengte maken hem vrij buff bro.

Ja, maar hij heeft niet bijvoorbeeld 20/30 of 40% BF. Dus ik snap niet waardoor hij zo een hoge bloeddruk kan hebben. Vetmassa is vrij slecht doorbloed in vergelijking met spierweefsel. Vetmassa levert dus natuurkundig gezien meer weerstand op in de bloedsomloop in vergelijking met spierweefsel, hierdoor heeft iemand met veel vetmassa snel last van een hoge bloeddruk.

Op 9% BF zou je helemaal geen last moeten hebben van een hoge bloeddruk.

Hij is zondemeer van barbarisch formaat. :)

Laatst bewerkt:
Ik heb bloeddruk gemeten thuis.

Heb 3 metingen gedaan ivm nauwkeurigheid.

130/90 bloeddruk uitslag.

Ik heb bloeddruk gemeten thuis.

Heb 3 metingen gedaan ivm nauwkeurigheid.

130/90 bloeddruk uitslag.

Redelijk dichtbij de optimale bloeddruk, ik zou mij daarover geen zorgen maken.

Dit is schijnbaar een bijwerking van Winstrol en/of AAS in het algemeen. Er zijn verschillende topics op andere fora die dit zelfde fenomeen beschrijven. Je bent in ieder geval niet de enige.

http://www.elitefitness.com/forum/anabolic-steroids/winny-ringing-ears-440515.html
[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb dit voorheen nooit gehad met winny. Daarbij gebruik ik maar 40 mg ed. Stijgende bloeddruk komt bijna nooit voor bij winny.

Ik kijk het even aan. Als ik over 2 dagen nog last van heb, kap ik ermee. Komt denk mede door het verkouden zijn.

Terug
Naar boven