MuscleMeat

Super antispyware prog!

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
CounterSpy is een prog dat zeer goed aangeschreven staat en naast het spyware blocken en scannen, ook nog wat extra tools aan boord heeft.
Werkt als een tierelier, het prog heeft meer dan 45000 definities in z'n database staan!

Met de .dll file update je het prog voor de komende 9999 dagen dus geen zorgen! Lees de readme, installeer het prog, negeer de 'registrate now' button en begin meteen met de database te updaten. Ga vervolgens een scan doen en zie wat eruit komt!

Fresh links 19/11/2006:

Thinkalot.rar of:

Thinkalot.rar mogelijkheid 2

Laatst bewerkt:
Thanks bro. Ga het vanmiddag proberen :D

De gecomprimeerde map is beschadigt!!!
Geeft ie helaas aan.
Wat nu?

Ik heb winrar en heb het nu twee keer gedownload en het werkt nog niet.

bij mij werkt hij, raar

Thinkalot.rar :roflol:

Ik heb problemen met die automatische updates telkens de pc opstart,
werkt dat niet of wat?

• Topic Starter Topic Starter
Moet gewoon werken. Zet anders even de allochblocker uit en forward een poort in je firewall.

:D

Misschien stomme vraag maar is dit dan net zoiets als Ad aware...

Heb dat nu erop staan maar als dit beter is verwijder ik ad aware...

nope blijf maar bij ad aware

thinkalot mapje :roflol:

Iemand zei net tegen mij dat het allebei voor spyware was dus heb nu ad-aware verwijderd en dit progje geinstalleerd en het werk wel.

Maar nu zeg jij dat het voor wat anders is roxxe? Of vind je gewoon ad-aware beter.

Tnx, altijd handig dit soort progjes. Ik heb Windows Defender draaien, doet z'n werk prima, maar deze kan ook wel van pas komen.

@Purple: Deze is beter dan Ad-Aware. Het heeft beide dezelfde doeleinden, alleen doet deze van DBC zijn werk beter.

@DBC: Krijg ik met dit programma ook het thinkalot virus van dbb af?

Oh beter...

maar hoe zit het met dat virus. Zit dat er gratis bij ofzo?

Ja, dat virus schijnt vooral veel voor te komen in de Politiek en Religie sectie.

,

:roflol:

Thx diebiesie. :thumbup:

Terug
Naar boven