XXL Nutrition

Super december FILMTIP: Lord of War hier downen: .avi, 1.37GB, SUPER-kwaliteit!

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Beste film die ik in tijden heb gezien! Je kerst is compleet met deze beauty van een rip, voor de uurtjes dat je wat minder gezellig voor je familie wil zijn :evil: :thumbs:

Zeer vermakelijke story over de op -en ondergang van een internationaal wapenhandelaar, verteld in een voice-over door hemzelf.
Nicolas Cage in een heerlijke rol, dik 2 uur genieten dus!
7,5 op IMDB, niet verkeerd.

Edit 08-01-2006:
Film is nu te downen via BitTorrent.

Laatst bewerkt:
Idd een super film ! Heb hem 2 weken terug gekeken..

draait ie nog in de bios?
lijkt me wel wat!

Ik krijg geen toegang tot die pagina DBC.

• Topic Starter Topic Starter
Er verschijnt dan een popup om te downloaden kerel, géén pagina.

Het duurt verschrikkelijk lang eer die popup verschijnt. Ik dacht dat zo'n ftp-server razendsnel is. Wat zeg ik, verschrikkelijk lang, de popup verschijnt gewoonweg niet, de pagina blijft simpelweg laden.

Diabolic zei:
Het duurt verschrikkelijk lang eer die popup verschijnt. Ik dacht dat zo'n ftp-server razendsnel is. Wat zeg ik, verschrikkelijk lang, de popup verschijnt gewoonweg niet, de pagina blijft simpelweg laden.

Hahaha! Ligt toch echt aan jezelf kerel, of aan je host!

Downloaden gebeurt momenteel vanaf 31 plaatsen ter wereld, en gisteren van 7. Allemaal supersnel, max 2mb p/sec. dus niet zeiken.;)

Download hem met 965kb/sec terwijl ik al een torrent dvd aan het downloaden ben :D

Hmmz gaan allebei met ongeveer 500 kbps :D

Thnx again opa, wederom goede media van DBC! :thumbs:

Heel erg nice opa.

Voor die gene die er een ondertitel bij wilt hebben [Link niet meer beschikbaar]

Heb je wel eerst gechecked of die ondertitel klopt met deze .avi-versie Lijnemans?

Mijn dank is groot. :) Goed voor als ik even geen zin heb om te studeren. :D

Thnx!

nice, en die subs passen erbij ;)

Blijkbaar lukt het niet met FF. Nu heb ik het geprobeert met IE en lukt het wel.

I liked it. Goeie tip! :)

Vage shit dit, als ik hem op mijn compter kijk is het super kwaliteit maar als ik hem op een cdtje knal en via dvd speler (met divx) dan is de kwaliteit k*t.

Dankje super toffe film:D

Terug
Naar boven