MuscleMeat

Super robot bestuurbaar met iphone!

Ano_1990_5

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
115
Lengte
1m77
Massa
75kg
Een Japanse firma heeft een vier meter hoge superrobot voorgesteld, die kan bediend worden met de iPhone: 'Kuratas'. Maar opgepast met je instructies: Kuratas is gewapend met een futuristisch machinegeweer!
Het Japanse electronicabedrijf Suidobashi Heavy Industry uit Tokio wekte de superrobot van zo'n vier ton tot leven. Het ding telt dertig hydraulische 'gewrichten'. Kuratas kan zowaar de jouwe worden als er een slordige 1,1 miljoen euro voor veil hebt. Zonder bekerhouder weliswaar, daarvoor moet je nog eens 75 euro leggen... Dankzij de vier wielen onderaan de benen kan Kuratas makkelijk vervoerd worden. Hij haalt een topsnelheid van bijna tien km/uur.

De robot werd ook voorzien van een machinegeweer dat 6.000 BB-kogels (plastic balletjes van 6 mm) per minuut kan afvuren. Dat gebeurt als de piloot in de cockpit, ter hoogte van de borststreek van de robot, lacht.

Niet alleen de piloot kan de superrobot besturen, ook een iPhone of een andere smartphone kan dat vanop afstand via het 3G-netwerk.

Interesse? Kuratas is verkrijgbaar in maar liefst zestien verschillende kleuren. Ook in het roze.

FOTO'S ZIE JE HIER:
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...e-4-meter-hoge-superrobot-met-je-iPhone.dhtml

Lijkt me wel vet :) Nu nog met echte wapens en robotwars competitie invoeren :D

get+the+shotgun+_d21a76743e261702c4799a24b3262930.jpg

Nog even en Robocop wordt realiteit. Zou me niet eens meer verbazen als ze zoiets tegen burgers gaan gebruiken, zeker in de US.

ik dacht eerder aan iron man dan robocop....

Zeker voor als je bij de bakker staat ?!
wat moet je daar nu mee, op je telefoon :o

brb ff lijstje voor de kerstman aanpassen :)

Heeft zo'n ding ook een anti mocro stand of is dat achteraf inbouwbaar?

Dat ding lijkt echt fkin veel op die robots uit die legers van die mafkees in iron man 3!

Terug
Naar boven