XXL Nutrition

Super street fighter IV

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
Ja, ja en ja. Al van antwoord wat ik krijg als ik vraag 'ga jij die nieuwe street fighter kopen'? Maar toch vind ik het allemaal maar wat raar. Ik bedoel ik heb er niets tegen maar ik vind het toch raar dat capcom nu tweemaal een game uitbrengt die het totaal plaatje nog beter brengt en waar de vroege en meeste gamers meestal ****ed mee zijn...

Ik praat natuurlijk over resident evil 5 Gold edition (vandeweek eindelijk gehaald omdat ik allang een nieuwe RE wou en originele 5 nooit heb gehaald). Wat vinden jullie nou van het feit dat games later nog eens beter worden uitgebracht en jij er zit met een game en DLC ?

in alle geval, your thoughts en ga je hem halen ?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Tien nieuwe characters waaronder DEE JAY en gasten van Final Fight en nog anderen.

Toevoeging van nieuwe combo's. Ditmaal twee per personage. zo'n 45 dus

Nieuwe outfits

Nieuwe tournament mode misschien

nieuwe levels

toevoeging van test your might zaken zoals in mortal kombat

en natuurlijk,,,,,,,,,,,DE BUDGET PRIJS,,,,,,,,,,,,,,game kost maar 39,99

Laatst bewerkt:
Ik heb hier de normale SF IV, en vind het spel niet dermate goed dat ik voor tien nieuwe spelers en wat extra combo's een 'super' editie ga halen. Ik ben wel nog aan het twijfelen of ik Tekken zal gaan halen, maar daar ik eigenlijk zelden game is het gewoon zonde van het geld.

Ik heb hier de normale SF IV, en vind het spel niet dermate goed dat ik voor tien nieuwe spelers en wat extra combo's een 'super' editie ga halen. Ik ben wel nog aan het twijfelen of ik Tekken zal gaan halen, maar daar ik eigenlijk zelden game is het gewoon zonde van het geld.

Koop dan maar toch beter de super street fighter IV....Tekken 6 heb ik hier ook in de kast staan en nee, ik vind er maar niets aan. Vond de vorige delen véél beter. Ook de layout van het spel en die rare tournament mode met maar vier rondes....Nee dijk van k*tgame. Het gevecht is wel te pruimen maar gewoon nee. Ik vind er niets aan

a....anyone else ??

Neej, ik vind sf4 al niet echt super. Wel paar leuke nieuwe characters, zoals ibuki en guy. Ik vind tekken 6 trouwens wel vet, maar ik speel dan wel altijd online of met vrienden. Voor die singple player mode hoef je het niet te doen.

Neej, ik vind sf4 al niet echt super. Wel paar leuke nieuwe characters, zoals ibuki en guy. Ik vind tekken 6 trouwens wel vet, maar ik speel dan wel altijd online of met vrienden. Voor die singple player mode hoef je het niet te doen.

tja het was meestal de single player die ik nog de eerste uren na aankoop te genieten vond. Maar wat ze er nu mee gedaan hebben ??? bah i don't like...

Street fighter aan de andere kant lijkt me nog meer uitdagend met die controls. Ik bedoel let's face it, tis geen tekken of mortal kombat. Alhoewel ik van die laatstgenoemde terug eens een normale game wil zien zonder die superhero toestanden.

Ed boon beloofde de fans een duistere meer brutale mortal kombat ..... en dat was het dan ?? superman afrossen ??? wtf zeg

tja het was meestal de single player die ik nog de eerste uren na aankoop te genieten vond. Maar wat ze er nu mee gedaan hebben ??? bah i don't like...

Street fighter aan de andere kant lijkt me nog meer uitdagend met die controls. Ik bedoel let's face it, tis geen tekken of mortal kombat. Alhoewel ik van die laatstgenoemde terug eens een normale game wil zien zonder die superhero toestanden.

Ed boon beloofde de fans een duistere meer brutale mortal kombat ..... en dat was het dan ?? superman afrossen ??? wtf zeg

De game opzicht is wel minder dan de vorige delen i guess. Maar ik ben gewoon een fan van de series, en vind tekken dan ook het leukste kwa tactieken en verschillende combos.

Daarnaast vind ik de oldskool manier waarop ssf4 gemaakt is niet echt super. Vind Tekken realistischer, grafisch bedoel ik.

Maar SSF4 is ook gewoon fun, niks mis mee.

De game opzicht is wel minder dan de vorige delen i guess. Maar ik ben gewoon een fan van de series, en vind tekken dan ook het leukste kwa tactieken en verschillende combos.

Daarnaast vind ik de oldskool manier waarop ssf4 gemaakt is niet echt super. Vind Tekken realistischer, grafisch bedoel ik.

Maar SSF4 is ook gewoon fun, niks mis mee.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook tekken fan van het eerste uur maar idd het laatste deel heeft toch een gevoel van ''hmm, er mist iets" en "tiens, da was toch wel in de vorige delen beter"

Klopt, waarschijnlijk dat ze ook sneller met een vervolg komen dan de vorige keer. Er zijn geruchten dat het Tekken Tag Tournament 2 word. Laten we maar afwachten. :)

daar wil ik wel ook geheid op wachten natuurlijk :)

Terug
Naar boven