XXL Nutrition

Super Street Fighter IV

Trickster

Competitive Bodybuilder
Waardering
254
Lengte
1m79
Massa
107kg
Vetpercentage
10%
Wie van jullie speelt er nog meer Super Street Fighter IV?

Kunnen we even dikke endless battles of teambattles bouwen!
Laat ook even weten hoeveel GP en PP je hebt ;)

Mijn maincharachters Gouken en Ryu. 3135PP

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Handtekening 5 euro, Foto 10 euro....

Heb em wel liggen voor m'n ps3, maar ben nu bezig met silent hill en dead space...en als hij uitkomt dead rising 2

• Topic Starter Topic Starter
Dat je em in je collection heb is al goed natuurlijk? Maareuhhh kanj et ook een beetje :P WUAHAH

eerlijk gezegd weet ik begot niet hoe ik die speelstyle moet masteren. Ik zit altijd maar wat lukraak knopjes te duwen en de pook van onder naar links en terug te duwen omdat daar een energiebal ofzo mee tevoorschijn komt. Persoonlijk prefeer ik dan meer mortal kombat en tekken

WUAHHAAH prachtig. Buttonsmashen! Mortal kombat en tekken hoef je niet persee goed te zijn om te winnen. Noobs nemen eddy gordo en winnen soms nog. Street fighter vereist combo's, strategie etc. Je moet ook nii met de analog spelen, maar met de pijltjes ;)

Hadoken is bijv, beneden -> voren -> punch. Zo moeilijk is niet :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nou ok dan, dan ga ik er maandag nog eens mee aan de slag en eens kijken of ik er wat uit kan krijgen. Vanavond en morgen gaat niet omdat ik deze avond inception in de cinema ga kijken en nog naar een feestje ga en morgen wrs hetzelfde patroon

Inception moet je wel wakker heen gaan kerel. Is soms beetje ingewikkeld ;) Kheb em vorig weekend gechecked. Dikke film, maar wel goed opletten anders snap je dr geen **** van.

Mocht je street fighter willen oefenen, PM me maar ;)

yow, trickster of gelijk wie, speelt iemand dit nog ?? ben er sinds vandaag echt mee begonnen en zou eigenlijk wel eens volgende week rondje willen sparren als iemand deze game effectief nog speelt ?

Ben de nummer 1 Cody speler van de wereld.. ik zeg doen!

Street Fighter masteren is sick en niet goed voor je vingers :D

nouja ik kan er echt nog geen zak van....ik kan hooguit wat dingetjes met die standaard KEN....maar voor de rest ...zucht,,,,back to school

Jaguar... SLEEPOVER!

In zo'n geval wordt het tijd dat je een keer het beste spel ooit gemaakt gaat spelen...

hahaha, het is denk ik al een half jaar geleden dat we spraken over Final Fantasy VII,,,ik ben het niet vergeten :D

hm, misschien moet ik mezelf maar dwingen elke dag een uurtje te spelen...

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

meh come at me

psn: arminshow

ryu

Speel jij dan ook tekken aangezien je nick JIN KAZAMA is ?

hahaha, het is denk ik al een half jaar geleden dat we spraken over Final Fantasy VII,,,ik ben het niet vergeten :D

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

Na zo'n 2 uur spelen zal het meer dan een uurtje per dag voor je worden vrees ik.

Ja, alleen heb ik hem nu wel uitgeleend.

Ik ben een monster in SSF4. Iemand een 360?

Terug
Naar boven