AndroidHealthClinic

Supercharge (Labrada) VS Crack (Revolution)

xentrii

Novice
Waardering
0
K, na lang zoeke op inet voor iets rond mijn prijs en na dagen comments lezen op forums, wordt het een van deze 2 producten.

Geef me aub nog eens jullie mening over wat het beste is, welke jullie voorkeur heeft.

Dankje

K, na lang zoeke op inet voor iets rond mijn prijs en na dagen comments lezen op forums, wordt het een van deze 2 producten.

Geef me aub nog eens jullie mening over wat het beste is, welke jullie voorkeur heeft.

Dankje

Supercharge.....Crack is ook super hoor, maar goed er moet een keuze worden gemaakt en dan baseer ik hem erop dat ik met supercharge minder nodig had, dus wat voordeliger voor je buidel ;)

De supercharge is prijs technish een betere keuze heb je een wat beter budget zou ik voor de crack gaan aangezien ik met crack ook mentaal een flinke boost krijg, en bij supercharge aleen fysiek.

Supercharge.

Supercharge.....Crack is ook super hoor, maar goed er moet een keuze worden gemaakt en dan baseer ik hem erop dat ik met supercharge minder nodig had, dus wat voordeliger voor je buidel ;)

Nou dat was bij mij dus andersom.

Crack vind ik beter, maar wel duurder.

ik zou zeker ook Nanoproxil meenemen in je keuze mogelijkheden.

ik ben van Crack zeer tevreden.. heb in 2 dagen 4 uur nachtrust gehad, wou toch geen trainen, en met crack had ik terug super veel energie :D

Terug
Naar boven