AndroidHealthClinic

supersust en winstrol

dekerelvandaar

Cool Novice
Waardering
0
hallowz ik trainde 4 jaar keihard all incl,, maar ik stopte door mn werk een jaartje met de sport, nu weeg ik nog 85kg op 10% en 1.83m , nu wil ik mij een kuurtje aanplakken en dat zou zijn;
1/10 om de drie dagen 300mg supasust
4/10 50mg stanozolol
nakuur nolva voor 4 weken , begin 2 weken na de kuur

heeft hier iemand wat aan toe te voegen?
grtz dekerelvandaar:eek:

Aangezien je dus al 4 jaar hebt getraind zal je waarschijnlijk toch snel weer een leuk aantal kilos kunnen aankomen door spiergeheugen.

Dus als ik jou was ging ik er toch eerst even nog een half jaartje lekker tegen aan en dan een keer denken aan een kuur.

Kan je je in de tussentijd ook nog eens flink verdiepen in de materie

succes

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor je tip INFINITY, ik weet idd dat mn spiergegheugen r weer veel zal bijplakken, ik gainde nu al in 6 maand al bijna trug 8 kg. ik zal me zeker nog verdiepen in de materie grtz dkvd

wintrol begin je later... bv van week 7 tot 12 en dan nakuur...
sust zet je beter op 2 vaste dagen bv zondagmorgen en woensdagavond...

voor de rest... luisteren naar infinity!

a okay zo dus eindigen met winstrol,ik ga idd nog beetje wachten maar ik denk toch dat het binnen de 4 maanden de eerst prik erin zal zetten, thx

Laatst bewerkt:
sust heeft deca ester. dus halfwaardetijd van ongeveer 3 weken. houd daar rekening mee met start pct

Sustanon ‘250’: 30 mg testosteronpropionaat, 60 mg testosteronfenylpropionaat, 60 mg testosteronisohexanoaat en 100 mg testosterondecanoaat per ml injectievloeistof (olie).
Overige stoffen: onder andere benzylalcohol.

nandrolone deca.....blahblah wordt idd vaak deca genoemd.
net zoals met prop vaak test prop wordt bedoeld.
maar zijn zoals infinity al aangaf gewoon esters ipv de werkzame stof ;)

thanks...ik zal er aan denken:thumbup: :study:

Terug
Naar boven