DBC01 zei:
Meneer heeft een beetje last van roidrage + een knappe ontsteking, het zij hem vergeven, minder toerekeningsvatbaar hè
dan bied ik hierbij mijn excusses aan
maar weet je
zal mijn verhaal even uitleggen dat jullie het een beetje begrijpen waarom ik zo baal
ten eerste
was het niet zomaar een uitslag
ik heb vanaf zaterdag nacht tot maandag ochtend maar 4 uur geslapen ervan niet echt bevordelijk in een kuur
maar buiten dat
hoor en lees ik veel ervaringen van mensen die de laatste tijd wat slechte ervaringen hebben met GS
pijnlijke injecties en noem maar op
ik vind (vond) laat ik nog even in het midden
GS altijd goeien spullen hebben
groeien erop als kool
nooit pijnlijk
soms weleens een verdikking in me bil de volgende dag van de prop maar niks ernstig of pijnlijk
ijspak er op 20 minuten en weg is het
ik lees ook veel op BOS en daar werd er over HCL gepraat als of het t nieuwe wondermiddel zou zijn
dus oke ik probeer wel die T-500 met hun deca
en ronnie op BOs zei uitkijken spul is heftig
pijnlijk die injectie
dus ik mengde eerst 1 ml t-500 met 1 ml deca
voelde weinig eigenlijk niks
voelde meer bij prop
op een gegeven moment zat ik 2 keer per week aan 2 ml t 500 zonder deca
toen zei ik dus op het forum van BOS dat ze dat spul beter T 250 kunnen noemen maar daar schopte ik iemand tegen het zere been mee
zei ook ja lijk wel of er hier op BOS wat mensen zijn die gratis een kuur krijgen om HCL te promoten en kunnen er niks slechts over horen
toen werd erop eens gezegd nee T-500 doet geen pijn meer want HCL kregen te veel klachten over pijnlijke injecties
dus is er het een en ander in die T-500 veranderd
komt er dus op neer dat er duss geen 500mg in 1 ml zat
misschien reageer ik er dan wel anders op dan een ander maar ok
en nu weer met deze supersus dacht probeer ik die wel
en gelijk een dag erna jeuk als een gek
kijk vraag ik me gewoon af wat zit er dan in waarom ik er zo jeuk van krijg
heb eerder sus gebruikt niet van GS en nooit een probleem mee gehad
doet er verder ook niet meer toe
ik heb vanmorgen de dokter recept laten faxen naar de apotheek en pillen gehad tegen allergie van medicijnen en ze werken goed dus probleem is opgelost
nogmaal mijn excusses dat ik zo uit viel
was ook weer niet nodig