XXL Nutrition

suplementen uit belgie??

TwinSnAke

Novice
Waardering
0
kan iemand my vertelle welke de beste suplementen zyn 'merk' om spiermassa by te komen , die in belgie te verkrygen zyn en waar ik ze kan gaan kopen thx.......

waar kopen in belgië

Er zit hier genoeg volk op t forum uit belgië om te kunnen zeggen waar ik supplementen als 1AD of S1+ kan kopen .. of via iemand.

Kheb geen goesting meer om dergelijks via t net te gaan kopen.

Waarschijnlijk kunnen alle grote sportscholen wel een potje whey aan je leveren :yes:

TwinSnAke zei:
kan iemand my vertelle welke de beste suplementen zyn 'merk' om spiermassa by te komen , die in belgie te verkrygen zyn en waar ik ze kan gaan kopen thx.......

Van creatine is bewezen dat het bij de meesten van ons werkt. Pak gewoon de monohydraat en niet van die rare nieuwe "hippe" vormen zoals de vloeibare of de creatines die zijn uitgerust met een "leveranciersysteem" etc, etc. Dat zijn alleen wat marketingtrucjes.

Het merk maakt volgens mij niet veel uit. Al zijn er mensen die zeggen dat de creatine die uit China of India komt niet zuiver is. Zou kunnen, maar misschien proberen zij hun eigen markt te redden.

GRTZ :) :) :)

workout in gent is een goeie winkel waar ja alle soorten suplementen kan kopen aan redelijke prijzen

Bestellen bij xxl gaat ook snel voor België, ofwel voor merken gaat bestellen in nederland voor belgie ook snel

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven