AndroidHealthClinic

Supplement: Kre-Alkalyn EFX

zitzakken

Advanced Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m85
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Kre-Alkalyn EFX

Heeft een hogere PH waarde dan andere crea`s.. ( zeggen onderzoeken)
Is daarom ook niet voor niets best prestigious award supplement winner 2006 geworden ( jaja alweer 2 jaar geleden).. :p

Nu was mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft want begin toch benieuwd te raken nar dit suppje van hogere kwaliteit??:rolleyes:

Ik hoor ze graag!

Kre-Alkalyn EFX

Heeft een hogere PH waarde dan andere crea`s.. ( zeggen onderzoeken)
Is daarom ook niet voor niets best prestigious award supplement winner 2006 geworden ( jaja alweer 2 jaar geleden).. :p

Nu was mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft want begin toch benieuwd te raken nar dit suppje van hogere kwaliteit??:rolleyes:

Ik hoor ze graag!

He Zitzak,

De Kre-Alkalyn van EFX is onze best verkochte Creatine variant met een zeer hoog terugkeer gehalte van gebruikers. Met andere woorden, het werkt bij meesten zeer goed want hij wordt steeds weer opnieuw besteld!
Bij deze reviews lees je ook hoe onze klanten de Kre-Alkalyn ervaren:http://www.sportfood.nl/shop/reviews.php

Op ieder van de pagina's bij deze reviews vind je wel een achtergelaten bericht over de Kre-Alkalyn.

Sportieve groeten,

Bas

Laatst bewerkt:
Ik merk er niets van! Ik nam eerst 1 capsule voor en na de training. Ik heb ook geprobeerd om alleen 2 en 3 capsules voor de training.

sommigen mensen merken minder van creatine doordat zij al veel rood vlees eten. Misschien jij ook.

Niet bij iedereen slaat creatine aan, jij bent dus blijkbaar zo'n pechvogel bij wie het niets doet..

Ik merk er niets van! Ik nam eerst 1 capsule voor en na de training. Ik heb ook geprobeerd om alleen 2 en 3 capsules voor de training.

Ja, dat is balen. Dan behoor je waarschijnlijk tot de 30% mensen bij wie de Creatine voorraden al optimaal gevuld zijn waardoor extra toevoeging zinloos is.
Als je met 3 capsules Kre-Alkalyn niks gemerkt hebt dan zou ik geen geld meer uitgeven aan andere Creatine soorten want die gaan ook niet aanslaan.

Er is 1 grote maar: was je voeding wel in orde? Supplementen als Creatine zijn volstrekt zinloos als je carbs en eiwit inname niet in orde zijn.

Sportieve groeten,
Bas

Mijn voedingsschema is misschien niet helemaal perfect maar toch voldoende. Mijn broer heeft ook eens creatine gebruikt en had ook geen effect op hem.

Ik zal het binnen een tijdje wel nog eens een keertje proberen heb toch nog zeker een halve pot (waren 240 capsules).

• Topic Starter Topic Starter
Ik mag niet klagen, heb ze dus uiteindelijk toch besteld!
De service was prima. Mooi optijd in huis! Ben nu bezig met de eerste week.
De voeding is ook in orde.. ( via voedingsschema.)

We zullen zien wat het mij brengt.
( ps. andere creatines werkte bij mij ook redelijk goed, alleen vind capsules makkelijker.)

Ben vandaag ook begonnen met dit supplement, heb het al eens eerder gebruikt, merkte toen meer pomp en krachttoename. Nu ben ik benieuwd wat het met mn gewicht doet. Ik weeg al een tijdje 83kg met een vetpercentage van 11%. Al flink gevarieerd in schema's en voeding, maar niets werkte. Nu dus 5 of 6 weken Kre-Alkalyn en dan eens kijken of ik eindelijk weer wat aan kan komen zonder dat dat vet is.

he stomme vraag misschien maar moet je de capsule inslikken of het de inhoud mengen met water en dan innemen?
alvast bedankt!

gewoon slikken

Terug
Naar boven