MuscleMeat

Supplement voor gewrichten

visolie capsules (omega 3-6-9 vetzuren)
chondroïtine
glucosamine

Glucosamine maar je moet 1500mg nemen per dag!

Animal flex heb ik een tijdje gebruik omdat ik wat sukkelde met mijn schouder maar ben er wel vanaf geraakt met dit spul in samenwerking met wat meer omega 3

koop eens van Animpal Pak Joint Support of Repair kweet nie juist. Is pas op de markt naart schijnt. Ik heb dat, zijn zakjes van 8 pillen, is veel kweet het, maar de doseringen zijn zeer goed, overal boven de gemiddelden.

Met alle soorten speciale olieën, glucosamine, msm, etc.

Visolie

Ik dacht ook aan vetten algemeen. Deze smeren letterlijk de gewrichten.

visolie
animal flex
super cissus
glucosamine

Bij de meeste van deze producten duurt het toch eeen aantal weken voordat je veschil merkt en is tevens afhankelijk van de kwaal.

veel succes

bart

Supercissus RX van USP Labs.Werkt echt erg goed.Moet je wel uit de VS halen is in Nederland niet te koop helaas

werkt het vlug?? zou het helpen bij tietze??

Ik heb een ontstoken patellapees bij mn linker knie.Gebruik het nu een week of 2 en de pijn is nu al bijna weg.Na benen trainen komt de pijn lichtjes terug maar veel minder dan het was.Hety werkt voor mij dus echt en het grootste effect is pas na een maand.
Dit werkt voor gewrichten pezen en aanhechtingen.Ik raad het zeker aan.
Heb toen ook een tijd glucosamine gebruikt maar dat hielp niks, ook logisch is meer voor je gewrichten.
Ik zou zeggen probeer het eens, het is ook niet erg duur. 30 dollar voor 90 caps bij suprememuscle.
Ze schrijven er 2 per dag voor, ik neem er 3.

Terug
Naar boven