MuscleMeat

Supplementen die nut hebben

Reda

Advanced Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m78
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
Hoi,

Ik ben niet iemand die te veel supplementen gebruikt. Neem whey proteine en pre workout om de training leuk te maken.
Nou is mijn vraag, wat kunnen jullie mij aanraden om tijdens off van mijn kuur te nemen om zo veel mogelijk massa te behouden en niet vetter te worden?
Ik weet dat voeding en training belangrijkste is. Ik zat te denken aan Dark matter!!

glutamine
vit. c
amino's
gezonde vetten

• Topic Starter Topic Starter
thx bro,,vit c en multivit neem ik standaard,ga ff aminos erbij kijken,,

whahahha om de training leuk te maken :D Mijn advies komt een partypet en smink je gezicht en de kers op de taart: een clownsneus
=massa super gain

whahahha om de training leuk te maken :D Mijn advies komt een partypet en smink je gezicht en de kers op de taart: een clownsneus
=massa super gain

volgens mij ben jij de enige clown hier met je 75 kg!!hahahaha
met trainen leuk maken bedoelde ik dat een pre workout je enorme pomp kan geven waardoor trainen leuker wordt!!
als je niets nuttigs te melden heb, blijf dan weg bij dit topic dunne!!

Laatst bewerkt:
met trainen leuk maken bedoelde ik dat een pre workout je enorme pomp kan geven waardoor trainen leuker wordt!!
Als je niets nuttigs te melden heb, blijf dan weg bij dit topic dunne!!
+1

Oke, om het goed te maken zal ik een keer als cliniclown langskomen. Adresje?

beta alanine is ook de moeite waard.
omega 3

als je niets nuttigs te melden heb, blijf dan weg bij dit topic dunne!!
Haha inderdaad.
@beta analanine: dat spul kan ook averrects op je training werken, bij mij dus ook, ik word licht in m'n hoofd en verneuk geheid m'n training omdat ik kracht mis.

ik heb er merkbaar betere trainingen op. Meer reps met eenzelfde gewicht of zelfs een iets hoger gewicht

Haha inderdaad.
@beta analanine: dat spul kan ook averrects op je training werken, bij mij dus ook, ik word licht in m'n hoofd en verneuk geheid m'n training omdat ik kracht mis.

Bij mij werkt het wel, merk degelijk betere pomps en uithoudingsvermogen..ik gebruik nu eentje en die slaat echt goed aan,had ik niet verwacht!!ik vind dat ik qua fysiek ook verbetering zie door dit pre-workout supp..

EAS of BCAA'S + wat dextro juice

is ook goedkoop

het valt me op dat jordybuild in all die 133 posts van hem nog niets nuttigs heeft gezegt.

trouwens ik ben bezig met u nleash v3 maar ja je moet afwisselen per workout om gewenning te voorkomen. maar momenteel gebruik ik het meer voor minder snel moe te worden en goeie pomp en zo maar ik word er niet zo wild van als bij het begin . eigenlijk maar goed ook. want toen wilde ik iederen op ze bek ramme xD

Bij mij werkt het wel, merk degelijk betere pomps en uithoudingsvermogen..ik gebruik nu eentje en die slaat echt goed aan,had ik niet verwacht!!ik vind dat ik qua fysiek ook verbetering zie door dit pre-workout supp..
Dat kan natuurlijk.

Terug
Naar boven