hoeveel gr eiwitten moet je innemen tijdens kuur?het dubbele van de dagelijkse behoefte,klopt dat?
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga mezelf een goede whey aanschaffen. Dat zal voor meer dan volstaan. Nadien creatine voor spierbehoud.
Met een goede Whey kom je er niet hoor. Als je het maximale wil hebben zal je ervoor moeten zorgen dat je genoeg complexe koolhydraten binnen krijgt en genoeg essentiele vetzuren. Simpele koolhydraten en whey na het trainen. Caseinate eiwit voor het slapen. Goede multivitaminen en mineralen. Genoeg groente en fruit en/of anti-oxidanten.
Ik ben meer kwijt aan ondersteunende middelen en voedsel dan aan de kuur zelf. Tijdens de kuur is je voeding namelijk ENORM belangrijk en de 10 weken na je kuur nog VEEEL belangrijker.
Hier ga ik nu eens 100% mee akkoord! De kuur zelf is maar een klein deel van de kost.
kijk ook eens op True Protein | High Quality Nutrition and Protein Supplements, hier kan je koolhydraten en vetzuren en bepaalde aminozuren aan je proteinemengsel toevoegen.
Gr.
Ik denk dat je james hier niet helemaal begrijpt(of ik niet), hij heeft het niet over poedertjes enzo. Hij heeft het over vaste voeding, vaste voeding is veel belangrijker als al die poedertjes het is een leuke aanvulling maar meer ook niet, het maakt het gemakkelijker om een bepaalde hoeveelheid carbs/proteine binnen te krijgen wat anders misschien minder goed mogelijk is met vaste voeding.
Ik denk dat je james hier niet helemaal begrijpt(of ik niet), hij heeft het niet over poedertjes enzo. Hij heeft het over vaste voeding, vaste voeding is veel belangrijker als al die poedertjes het is een leuke aanvulling maar meer ook niet, het maakt het gemakkelijker om een bepaalde hoeveelheid carbs/proteine binnen te krijgen wat anders misschien minder goed mogelijk is met vaste voeding.
Ik woon nog bij m'n ouders eh.