Fitness Seller

supplementen en kuur

rotator

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
hoeveel gr eiwitten moet je innemen tijdens kuur?het dubbele van de dagelijkse behoefte,klopt dat?

Laatst bewerkt:
Ik ga mezelf een goede whey aanschaffen. Dat zal voor meer dan volstaan. Nadien creatine voor spierbehoud.

minimaal 3 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht denk ik zo...
Als je optimaal wilt kuren iig:)

ik dacht dat je tijdens het kuren, 25Kcal/0.5kg lichaams gewicht nodig hebt. Hangt natuurlijk van je lichaamstype af. Ecto/meso/endo

Met een goede Whey kom je er niet hoor. Als je het maximale wil hebben zal je ervoor moeten zorgen dat je genoeg complexe koolhydraten binnen krijgt en genoeg essentiele vetzuren. Simpele koolhydraten en whey na het trainen. Caseinate eiwit voor het slapen. Goede multivitaminen en mineralen. Genoeg groente en fruit en/of anti-oxidanten.

Ik ben meer kwijt aan ondersteunende middelen en voedsel dan aan de kuur zelf. Tijdens de kuur is je voeding namelijk ENORM belangrijk en de 10 weken na je kuur nog VEEEL belangrijker.

Met een goede Whey kom je er niet hoor. Als je het maximale wil hebben zal je ervoor moeten zorgen dat je genoeg complexe koolhydraten binnen krijgt en genoeg essentiele vetzuren. Simpele koolhydraten en whey na het trainen. Caseinate eiwit voor het slapen. Goede multivitaminen en mineralen. Genoeg groente en fruit en/of anti-oxidanten.

Ik ben meer kwijt aan ondersteunende middelen en voedsel dan aan de kuur zelf. Tijdens de kuur is je voeding namelijk ENORM belangrijk en de 10 weken na je kuur nog VEEEL belangrijker.

Hier ga ik nu eens 100% mee akkoord! De kuur zelf is maar een klein deel van de kost.

kijk ook eens op True Protein | High Quality Nutrition and Protein Supplements, hier kan je koolhydraten en vetzuren en bepaalde aminozuren aan je proteinemengsel toevoegen.

Gr.

Hier ga ik nu eens 100% mee akkoord! De kuur zelf is maar een klein deel van de kost.

kijk ook eens op True Protein | High Quality Nutrition and Protein Supplements, hier kan je koolhydraten en vetzuren en bepaalde aminozuren aan je proteinemengsel toevoegen.

Gr.

Ik denk dat je james hier niet helemaal begrijpt(of ik niet), hij heeft het niet over poedertjes enzo. Hij heeft het over vaste voeding, vaste voeding is veel belangrijker als al die poedertjes het is een leuke aanvulling maar meer ook niet, het maakt het gemakkelijker om een bepaalde hoeveelheid carbs/proteine binnen te krijgen wat anders misschien minder goed mogelijk is met vaste voeding.

Inderdaad een aanvulling, het heeft daarom ook de naam supplement...

Beter zo min mogelijk supplementen nemen en zoveel mogelijk uit eigen voeding halen! Dan ben je op de goede weg

Ik denk dat je james hier niet helemaal begrijpt(of ik niet), hij heeft het niet over poedertjes enzo. Hij heeft het over vaste voeding, vaste voeding is veel belangrijker als al die poedertjes het is een leuke aanvulling maar meer ook niet, het maakt het gemakkelijker om een bepaalde hoeveelheid carbs/proteine binnen te krijgen wat anders misschien minder goed mogelijk is met vaste voeding.

Helemaal gelijk!!. Mensen denken altijd dat je met Shakjes en Anaboluh wel groot word maar zo werkt het niet. Het zijn aanvullingen maar moeten NOOIT de basis worden van je voeding. Als dat allemaal zo goed was zouden we Afrika toch allang overspoeld hebben met Weightgainers ?

Eerst goed leren eten dan kuren. Niet kuren en gebrek aan kennis van voeding compenseren met supplementen.

Ja dat is ook wat ik bedoel, maar dat moet ik niet zelf betalen m'n eten, maar m'n supplementen wel :D Ik woon nog bij m'n ouders eh.

En smorgends neem ik alles vloeibaar, shake met carbs, eiwitten en vetten (ik doe er nog wat bambix ook bij omdat het de shake zo lekker maakt en wat extra kh toevoegt) omdat ik gewoon niets vast binnen krijg eerste uur na ontwaken, voor de rest is het vis, biefstuk, kip, ebly, rijst, pasta, plattekaas, brood, enz...

Ik was dus enkel over supplementen bezig, dat het veel kost voor me. Je kan niet op shakes alleen leven natuurlijk eh :D

Terug
Naar boven