Fitness Seller

supplementen limburg belgie

boforli

Huge Freak
Waardering
310
weet er iemand waar je de laagste prijs voor supplementen betaalt in limburg (belgie)
ik ga al n paar jaar bij "topsport" in hasselt maar ik merk nu dat die 1 van de duurste is,zoniet de duurste,ik betaal er net geen 70 euro voor de "elite whey" van dymatize( 2250gr)
Beetje teveel van het goed,nietwaar?Dat ik dat nu pas zie :mad:

Lol dat is inderdaad lekker duur.
Waarom niet via internet bestellen?

• Topic Starter Topic Starter
liever niet,doe ik nooit eigenlijk,haal het liever zelf

gewoon online via xxl nutrition?

edit nvm zie je antwoord 2 posts hoger

inderdaad vreselijk wat een woekerprijzen zulke winkels durven stellen :mad: en persoonlijk vind ik ze daar niet bepaald vriendelijk ...

je hebt nog wel keuzes in limburg, maar besef dat supplementenwinkels steevast duurder zijn dan internetshops.

Hasselt:
* topsport / geen uitleg nodig
* physique / (niet veel keuze, vooral vitalife producten, kwaliteit stel ik me vragen bij)
* muscle2muscle / kuringen, veel keuze, prijs zal je echter niet bevallen.

St-Truiden:
* Dynamite / leuke winkel, supps vooral performance, wat universal en nog enkele, maar prijzen zijn wat beter. Hoewel ik hoofdzakelijk kleren koop daar, officiële verdeler van GASP en BETTER BODIES + leuke eigenaars (koppel) die weten waarover ze praten.

meer winkels weet ik niet onmiddellijk, heb er ook 1tje in Tongeren tegen gekomen dichtbij 't station, maar ben er nog niet binnen geweest.

Voor supps kies ik toch liever één van de boardsponsors ;)

---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

beetje ver he,ik zoek iets in limburg

nieuwerkerken ligt in Limburg!

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------

slechts 1 adres, Willem's Fitness in Nieuwerkerken

Waarom raad je Willem's fitness hiervoor aan?
Als je dit kan onderbouwen kom ik er misschien eens kijken.
Ken je de spullen van High Target?

@no time to waste : "physique heeft idd niet veel keuze,dat is trouwens de vrouw van die van "topsport" die in haar eentje begonnen is .

in tongeren heb ik eigenlijk nooit ene weten liggen,dan moet ik toch s kijken deze week,TEgenover het station ofwaar ligt die dan=?ik weet daar wel n nachtwinkel liggen maar geen supplementenwinkel

---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:27 ----------

ik dacht dat nieuwekerken aan de zee lag lol maar dat is achter hasselt zeker? mijn aardrijkskunde is dan ook rotslecht :D

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:28 ----------

slechts 1 adres, Willem's Fitness in Nieuwerkerken

net gekeken op de site daar maar er staan geen prijzen,kan je s een prijs doorgeven van n pot whey ,liefst "dymatize" als hij die heeft

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

moet er nu vandoor,praat morgen wel verder erover,bedankt alvast

Dus,

*physique hasselt: k*tmerk 'Vitalife', verspil er je geld niet aan
*topsport kiewit: weinig keuze, duur zoals je zelf al zei + die kerel achter de toog heeft zelf nog nooit een dumbbell vastgehad volgens mij
*muscle2muscle:redelijk veel keuze, goed advies van verkoper (die zelf al jaren ervaring heeft). Als je absoluut niet via internet wil bestellen is dit je beste keuze.
In Tongeren is er inderdaad één vlak aan het station. Vooral merk Performance volgens mij.

MAAR Boforli - ik was vroeger ook twijfelachtig tegenover kopen via internet. Bij XXL ben ik nog nooit bescheten uitgekomen. Heeft de meeste keuze en prijzen zijn niet te kloppen. Heb er al voor veel geld besteld en tot nu toe nog geen seconde spijt van gehad...

Geen dank!

Gewoon online kopen!! hoef je ook niet zelf ermee te slepen

tis inderdaad triest in Limburg ... als je dichtbij de grens woont kan je nog steeds uitwijken
naar Born of Maastricht.

EDIT: ik bestel trouwens ook op XXL of op muscletotaal.nl (die hebben vaak acties)

tis inderdaad triest in Limburg ... als je dichtbij de grens woont kan je nog steeds uitwijken
naar Born of Maastricht.

EDIT: ik bestel trouwens ook op XXL of op muscletotaal.nl (die hebben vaak acties)

maastricht is doenbaar,ken je er n goede winkel?

Be Fit dacht ik ... ligt op het Terracotta plein ... nu ja, is al even geleden dat ik er was.

Als Maastricht te doen is, kan je ook nog 10min verder rijden. Ben je in Born. Kan je naar Bardolino.
Toch wel één van de beste shops imo.

http://www.cheapuksupplements.com/shop/product.php?xSearch=&xProd=2&currency=2

Als je ze hier per 2 besteld betaal je nog geen 32€ per pot en je hebt ze binnen een dag of 2 thuis geleverd. Verzendingskosten vallen ook best mee.

35euro,spotprijs,bedankt !

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

super!thks

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

Be Fit dacht ik ... ligt op het Terracotta plein ... nu ja, is al even geleden dat ik er was.

Als Maastricht te doen is, kan je ook nog 10min verder rijden. Ben je in Born. Kan je naar Bardolino.
Toch wel één van de beste shops imo.

seffes s opzoeken,bedankt

Terug
Naar boven