AndroidHealthClinic

Supplementen speciaal voor vrouwen?

Rilakkuma

Competitive Bodybuilder
Waardering
509
Lengte
1m69
Massa
57kg
Is dit nodig? Muscle pharm heeft sinds kort een speciale lijn voor vrouwen ; fitmiss. Ze hebben proteine, fatburners, vitamine tabletten en ik zag dat ze ook pre work out hadden. En hoewel ik moet toegeven dat die roze potten en verpakkingen mijn vrouwenhart sneller laten kloppen vraag ik me toch af of het nodig is? Ik hoor regelmatig 'vrouwen moeten geen creatine gebruiken' 'vrouwen kunnen geen pwo drinken dat is ongezond' en ik heb dit altijd als onzin af gedaan want we zijn toch niet zo heel verschillend van binnen? Is het geen gewoon commerciële onzin of?

Op misschien wat andere doseringen voor vitamines na totale onzin.

LOL roze verpakking, boom..
lijkt mij onzin..

er zijn heus wel supps die beter aangepast voor dames zijn, maar creatine is creatine....
meestal de Multivit..

Is dit nodig? Muscle pharm heeft sinds kort een speciale lijn voor vrouwen ; fitmiss. Ze hebben proteine, fatburners, vitamine tabletten en ik zag dat ze ook pre work out hadden. En hoewel ik moet toegeven dat die roze potten en verpakkingen mijn vrouwenhart sneller laten kloppen vraag ik me toch af of het nodig is? Ik hoor regelmatig 'vrouwen moeten geen creatine gebruiken' 'vrouwen kunnen geen pwo drinken dat is ongezond' en ik heb dit altijd als onzin af gedaan want we zijn toch niet zo heel verschillend van binnen? Is het geen gewoon commerciële onzin of?

Daarom doen ze het.
Vrouwen kunnen gewoon hetzelfde gebruiken, mééstal. Sommige producten zijn ''speciaal'' voor mannen omdat ze iets bevatten om de testosteron te boosten. Dit is dan niet handig voor vrouwen. Creatine, pre workout, fatburners, proteine en vitamine tabletten zijn over het algemeen ook voor vrouwen.

Terug
Naar boven