MuscleMeat

Supplementen uit the USA

Degluiperd

Cool Novice
Waardering
0
Hallo ,
Ik reis aan het eind van deze maand weer is af naar de US of A en ik vroeg me af of mensen nog goede supelementen weten die daar wel te krijgen zijn en hier niet? En die ik het liefst ook nog legaal over de grens mee kan krijgen :rolleyes:

Ja, alles is daar goedkoper, kan je voor mij ook wat meebrengen ;)

Ik zou denken aan proteine drankjes etc. die worden vanwege hoge heffingen en kosten vaak niet naar europa gehaald maar zijn zeker nuttig.

Optimum whey (10lb): in U.S. $48.99 of €38.34
....hier.... net iets duurder €119 :eek: :eek: :eek:

Jaja, je moet daar nog wel verzenkosten bij rekenen en invoerrechten.
maar inderdaad , hier is het belachelijk duur..

oftopic: waarom zijn de suplementen in usa zo goedkoop

naheffing blablabla, dan nog goedkoper hoor, als je weet wat je moet halen ;)

mammoth zei:
oftopic: waarom zijn de suplementen in usa zo goedkoop

Omdat de producten daar geproduceerd worden.
Hier in Nederland moet je:

- Kosten betalen voor het invoeren
- Kosten voor het verschepen
- 6% BTW afdragen
- Bijna 40% winstbelasting betalen

Ook moeten verkopers hier relatief kleine voorraden inkopen omdat de markt hier maar een fractie is van die van de VS. Zo zul je bij producenten kleinere kortingen krijgen als dat je zeer groot in kan kopen.

:rolleyes: Tja, dan laat een simpele rekensom zien dat tegen de prijzen niet op te boksen valt.

hmmm toen ik terug kwam van amerika had ik ook 5kgs optimum whey in mijn koffer en 1kg creatine, geen probleem bij de douane iig... succes, optimum is wel de beste volgens mij

Vrijdag 6 oxo besteld in de states , nu net de levering aangekregen via fedex . Heb wel een vermoeden dat er hier ergens een stocklocatie is in Europa want dit is wel heel snel .

Sportfood.nl zei:
Omdat de producten daar geproduceerd worden.
Hier in Nederland moet je:

- Kosten betalen voor het invoeren
- Kosten voor het verschepen
- 6% BTW afdragen
- Bijna 40% winstbelasting betalen

Ook moeten verkopers hier relatief kleine voorraden inkopen omdat de markt hier maar een fractie is van die van de VS. Zo zul je bij producenten kleinere kortingen krijgen als dat je zeer groot in kan kopen.

:rolleyes: Tja, dan laat een simpele rekensom zien dat tegen de prijzen niet op te boksen valt.

Je verdient er dus niks aan? Mocht je er toch wat aan overhouden, hoeveel is dat dan?

Diabolic zei:
Je verdient er dus niks aan? Mocht je er toch wat aan overhouden, hoeveel is dat dan?

Verdiend er hier in Belgie veel aan .

Ik heb vrijdag 6 oxo besteld en mocht nog 2 gratis items kiezen .
Heb een tank top gekozen van de leverancier en een paperback metabolic Madness .
Normaal kost een potje 6 oxo van 60 capsules 69 € bij een NL leverancier . Dan betaal ik evengoed nog transportkosten extra dus kom ik rond de 90 €

Nu heb ik voor een potje van 180 capsules 123 $ betaald en daar zitten al de kosten bij van transport ect .

123$ = 98 € dus is er toch wel sprake van winstmarge of zie ik dit verkeerd ? ;)

Diabolic zei:

Uit welke zin maak je op dat er niks overgehouden wordt?

Ik zeg alleen dat het onmogelijk is om voor Amerikaanse prijzen hier te verkopen omdat er voor de verkoper hier zoveel extra kosten bijkomen.
Boven op die hogere prijs komt dan inderdaad een winstmarge voor de verkoper, maar om de prijzen nog een beetje interessant te houden is die meestal lang niet zo groot als dat je zou denken.

Het is dus net zoals bij elk ander beroep, gewoon hard werken om je centen te verdienen.
Wel een leuk werk trouwens, zeker als je van atleten positieve feedback krijgt dat je net dat beetje verschil hebt gemaakt in hun training of wedstrijd.

Toevallig ken ik de winstmarges voor Belgische verkopers. Ik maak die opmerking in mijn vorige reply omdat je een opsomming geeft van alle kosten maar er geen winstmarge bijzet. Zo lijkt het alsof je er niets mee verdient.

Diabolic zei:
Toevallig ken ik de winstmarges voor Belgische verkopers. Ik maak die opmerking in mijn vorige reply omdat je een opsomming geeft van alle kosten maar er geen winstmarge bijzet. Zo lijkt het alsof je er niets mee verdient.

Ik ken de winstmarges niet van andere verkopers, sommige zullen best extreme marges er boven op zetten. De marges verschillen echt per product, soms zijn ze zeer interessant, soms kom je niet verder dan een aantal tientallen procenten.
Daarbij zegt een marge niet zo heel veel, want van die winstmarge, moeten ook vaak portokosten betaald worden, reclamekosten, verzekeringen, site/winkel kosten, verpakkingskosten etc.
Als je iets voor € 25 inkoopt en voor € 50 verkoopt, houd je onder de streep dus zeker geen € 25 winst over. Was maar waar!:D

Ik bestel alles van bb.com de verzendkosten zijn best duur maar de supplementen echt een stuk goedkoper. Wel irritant is dat je importkosten moet betalen als je een heel groot pakket besteld hebt. Die zitten rond de 100 euro.

• Topic Starter Topic Starter
whey heb ik in nederland net 5 kilo van gekocht en ook net weer crea aangeschaft.
Iemand anders nog ideetje van een goed product wat ik hier kan halen?

Terug
Naar boven