Fitness Seller

Supplementen

Rommers

Novice
Waardering
0
Hallo ,

Ik ben best een Noob kwa voeding betreft , ik wil voor het trainen 3 supplementen pakken ...

Creatine , Aminozuren en Vis olie ...

Is dit een goede combi of kan ik beter wat anders pakken ?

Hoe ziet je dieet eruit en hoe lang train je al.? Supplementen zijn geen wonder middelen, het is belangrijk dat je voldoende en goede voeding binnen krijgt. Supplementen zijn hierop een aanvulling.
Wil je nu toch perse iets kopen begin dan met whey proteine en een goede mulitivitamine.

pak elke dag 1kg whey zo kom je er wel
of gebruik de ZOEK-functie eens

Onthou: supplementen zijn aanvulling op je voedingsschemagéén magische produkten!

Dit lijstje heb ik op het forum weergevonden...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik goed bezig? zoek eerst eens wat rond hier dan hoef je geen onnodige vragen te stellen ;)
begin mss eerst met je eens voor te stellen ook.
en als je geen verstand hebt van voeding wat zit je dan al in de anabolen sectie te doen:rolleyes:

Hallo ,

Ik ben best een Noob kwa voeding betreft , ik wil voor het trainen 3 supplementen pakken ...

Creatine , Aminozuren en Vis olie ...

Is dit een goede combi of kan ik beter wat anders pakken ?

Je geeftzelf aan een beginner te zijn. Hou je als beginner aan de basis, voor mij is dat een goed eiwitsupplement, een goede multi vit/min en visolie (of lijnzaadolie)

Zaken zoals creatine, losse aminozuren enz komen later wel.

eten is toch de basis hoor en die supp helpen daar bij maar denk maar niet dat het zoo verschrikkelijk veel doet zoals ze beweren
niet negatief bedoelt hoor maar goed eten is toch de basis

Terug
Naar boven