Fitness Seller

Supplementenmarket

Rebel_x

Freaky Bodybuilder
Waardering
17
Ik wil hier toch meer over weten, in het andere topic was alles verwijderd

http://supplementmarket.com/index.php

Heb het zo de verzendkosten eens bekeken, precies toch niet goedkoper dan
bij 1fast400.
Voor kleine potjes, glucosamine en vitaminen komt het precies wel goedkoop
uit , als je de gewone verzending neemt, maar dan ben je wel niet zeker dat het aankomt?
Global express Guaranteed Non - Document service kost het dubbele? wtf

zijn er al mensen die hier besteld hebben en met welke verzending?

Ik ga het zo even voor je vragen aan de betreffende trainingsmaat, kom er zo op terug :)

website doet het niet eens..???

• Topic Starter Topic Starter
Maar hij doet het wel:p

Daarboven rechts op die site zie ik nu staan Toll free 866-SUPP-MKT.
Hier komen dus geen naheffingen op of wat?

bij mij gaat het redelijk vlot...maar wat zijn de verzendingskosten internationaal?

Ongeduldige kereltjes hier allemaal ;)

Collega/maat heeft toegezegd hier zo even op te reageren.

doos van 50lbs whey :lick:

Kort geleden heb ik mijn eerste bestelling via supplementmarket binnengekregen. Het ging om de volgende bestelling:

1 x BSN CellMass CEM, 1.41 lb
1 x BSN NO-Xplode CEM, 1.81 lb
1 x Dymatize Mega Milk, 2.48 lb

Had gekozen voor Economy (Surface) Parcel Post (4 - 6 Weeks). En inderdaad, alles netjes op tijd binnengekregen. Bovendien heb ik er geen invoerheffingen over heen hoeven te betalen. Ook zijn ze betrouwbaar (zitten ook op ebay met bijn 100% positieve feedback). Je moet wel met een creditcard betalen.

De meeste mensen die ik ken vinden 4-6 weken erg lang duren. Maar goed, als je geen haast hebt is dit echt de goedkoopste optie. Wil je het sneller in huis hebben binnen een week, dan betaal je daar ook flink extra voor.

Wanneer je grote potten zoals bv WHEY gaat bestellen zit je al snel over de 5 a 6 LB en dan lopen de kosten ook snel op. Bovendien kun je er dan op rekenen dat je fikse invoerheffing moet gaan betalen. Dan is het niet meer zo heel erg voordelig tov Nederlandse leveranciers (bodyenfitshop.nl).

Conclusie: in mijn ogen is dit een goede site voor bepaalde merken supps mits je niet al te grote bestellingen (qua gewicht) plaatst. Of je besteld samen met iemand en deelt de kosten. Wanneer je erg grote bestellingen plaatst kan ik niet garanderen dat de douane je extra invoerheffingen zal laten betalen. Reken er maar wel op.

Groet,

krimzonnn

Ja, inderdaad. Als je nu eerst even rustig registreerd kun je precies zien wat je kwijt bent voor verzending. Je kunt bovendien zelf de 'shipping method' selecteren.

Ik snap alleen niet waarom veel mensen hier zo heftig reageren. Er zijn toch tientallen van dit soort supp winkeltjes met lage prijzen. Kijk alleen maar even op Ebay. Veel 'grote' verkopers hebben wel een link naar hun eigen site.

ook besteld, alles netjes na 4 weken binnengekregen...
ik had 12,5 kg whey en 1 kg creatine..
ook geen invoerkosten of wat te hoeven te betalen...

binnekort maar weer eens bestellen:D

Terug
Naar boven