AndroidHealthClinic

Sups tijdens kuur?

Trickster

Competitive Bodybuilder
Waardering
254
Lengte
1m79
Massa
107kg
Vetpercentage
10%
Heren,

ik was even nieuwsgierig naar welke supplementen jullie tijdens een kuur gebruiken, en waarom juist deze effectief of (extra) nodig zijn :)
Ik gebruik eigenlijk alleen whey + weightgainer soms en creatine nu en dan. Creatine pas na mn nakuur aangezien geen meerwaarde heeft in een kuur.

Ik ben benieuwd!

multi, omega 3, whey als ik geen tijd heb om te eten.

Caffeine als ik wat moe ben.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe zit dat met glutamine en bcaa's? Is dat een vereiste? Iemand die hier ook zichtbare en merkbare effectiviteit aan ondervind?

Niemand hier input?

Kheb net mn eerste prikkie gehad, dussss zou fijn zijn alsk beetje meer wijsheid had omtrent sups ter bevordering van de efficiency binnen me kuur.

Laatst bewerkt:
whey+dextrose meer is eigelijk niet nodig

de rest is bijzaak

gewoon goed eten en het komt goed

heb ik in t verleden ook al eens n topic over gemaakt. de veteranen van de aas sectie doen niet zo aan supps geloof ik :)

ik persoonlijk gebruik een goeie creatine als ik uit de kuur kom.
vitamine d doorheen de hele kuur

standaard doe ik na de training een shake met 30gr dextrose, 45gr maltodextrine, 20 gr BCAAs, 4 gr beta alanine, en time-released glutamine.

dat maakt een mooie insuline piek zonder dat ik effectief insuline moet zetten.
30 minuten daarna doe ik dan nog s 40gr whey isolaat...

tot hier toe groei ik goed zonder vet aan te zetten, dus voor mij werkt het goed zo.

verder is een goeie massgainer tijdens een bulker ook een optie.

arginine doe ik year round. ik ga daar goed op. ik heb nu ook saw palmetto in huis gehaald om te gebruiken bij de volgende kuur (gaat dht sides tegen als t goed is)

en een pre workout supp doe ik ook wel in de kuur. jack3d bvb - lekker gaan :)

gr

s

Laatst bewerkt:
thanx kerel

Valt wel mee hoor. Maar wederom thanx! Kwou dak mezelf zo kon zien in de spiegel als dat ik op de fotows zie. Helaas is dat nii zo, daarom blijven we bezig ;)

lekker 30gr druiven suiker van de appie hein(2,5euro voor 500gr)is het zelfde als die dextro shizzel die je o.a. Bij xxl kunt halen ,alleen dus veel goedkoper en zonder smaakje...
Bcaa is toch ook wel het beste wat je voor en na de training kunt nemen imo.
Shake er 8er aan...30min of zo idd...neem ze ook wel eens samen hoor...werkt ook...ze zeggen dat die bcaa zich dan gaat hechten aan de whey...en dat het daaron minder werkt...ik heb het nooit zo ervaaren!groeide als kool!
Voor de rest kun je alles wel uit je voeding halen!
Succes

lekker 30gr druiven suiker van de appie hein(2,5euro voor 500gr)is het zelfde als die dextro shizzel die je o.a. Bij xxl kunt halen ,alleen dus veel goedkoper en zonder smaakje...
Bcaa is toch ook wel het beste wat je voor en na de training kunt nemen imo.
Shake er 8er aan...30min of zo idd...neem ze ook wel eens samen hoor...werkt ook...ze zeggen dat die bcaa zich dan gaat hechten aan de whey...en dat het daaron minder werkt...ik heb het nooit zo ervaaren!groeide als kool!
Voor de rest kun je alles wel uit je voeding halen!
Succes

hahaha, ik haal de mijna daar ook (van zonnature oid) en malto haal ik bij bulkpowders.co.uk, kost ook geen hol, 5kilo voor 10euro of zo

alleen de BCAAs kosten 50e voor 3 potten, is SNI BCAA Blast met watermelon..smullen!

Vitamine en mineralen
Whey
BCAA
Glutamine
Glucosamine
Visolie(soms hangt van dieet af)

Maar deze shit is heel jaar of ik nu on ben of niet.
Creatine eigenlijk nooit, daar hebben we deca voor hehehe

Damn das wel een hele zooi shit wat je door je systeem heen tankt dan gedurende et jaar

Check dit van een oudje hiero:P

Supplements:

- Whey-Protein
- Flavouring (raspberry & banana)
- Arginine
- BCAA’s
- Acetyl-L-Carnitine
- Leucine
- Glutamine
- Creatine Monohydrate (PCT)
- Multivits/Minerals
- Omega 3 fish oil
- Vitamine C
- Vitamine E High Strength
- Vitamine B-Complex, High Strength
- Iron
- Cranberry Extract
- Glucosamine
- CoEnzyme Q10
- Tribulus Terrestris (PCT)
- Milk Thistle (PCT)
- Primrose Oil (PCT)

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

naam komt er niet bij? Vaag.
is van SNuff Sann

veel (10-15gr) omega 3-6, en een goeie multi vit, eventueel extra B6.

de rest kan uit voeding komen.

Ik doe:

Omega 3-6 caps (4 caps/dag) of een soeplepel lijnzaadolie per dag (heerlijk van smaak...NOT!) :-)
1 tot 2g vit C / dag (2g op trainingsdagen)
Antioxidant (Selenium + zink combi, 1/dag)
Multivitaminen/mineralen complex (1/dag)
Glucosamine 3x1500mg /dag
Proteïne (2 tot 3x daags)
Proteïne + overvolle soeplepel dextrose direct na de training.
B6 + B12 of een goed b-complex supplement

Laatst bewerkt:
Potdomme, dat maakt't wel een behoorlijk prijzige bedoeling allemaal. Waar staat die geldboom? Gaak even plukken en mn eigen supplematie uitbreiden ;)

Wat voor BCAA's raden jullie aan? En is trouwens dat essential amino stack van XXl misschien iets voor tijdens mn kuur? direct na training en dan 20 min later mn whey bijv?

Terug
Naar boven