XXL Nutrition

Sus & primo

Status
Niet open voor verdere reacties.

hotlinebling

Cool Novice
Waardering
13
Lengte
1m76
Vetpercentage
12%
500 stuks sus
500 stuks primo
Liggen maar zijn. Ze echt of nep ????

image.jpg

Je hebt dus 1000 ampullen gekocht maar weet werkelijk niet of ze echt of nep zijn?

• Topic Starter Topic Starter
yes heb ze uit de apotheek gehaald, in turkije

Omdat echte HG allemaal is gecontroleerd en de inhoud ervan 100% klopt.Met UG weet je nooit wat daadwerkelijk erin zit.

HG wordt te veel gefaked. Dus dan weet je het ook nooit.

Als je een goede UGL hebt, is er niks aan de hand is mijn ervaring. ;)

HG wordt te veel gefaked. Dus dan weet je het ook nooit.

Als je een goede UGL hebt, is er niks aan de hand is mijn ervaring. ;)

Toch zijn er maar bijvoorbeeld heeel weinig labs die echte primo of anavar leveren. Als je echte hg kan krijgen , altijd doen. Kwaliteit van vrij wel alle ugls is niet altijd 100% van wat het hoort te zijn.

Toch zijn er maar bijvoorbeeld heeel weinig labs die echte primo of anavar leveren. Als je echte hg kan krijgen , altijd doen. Kwaliteit van vrij wel alle ugls is niet altijd 100% van wat het hoort te zijn.

Grotere bullshit heb ik nog niet gehoord.

Zat echte primo en anavar te krijgen.

Ik weet niet waar jij je gear besteld hoor. Maar waar ik het weg haal levert altijd goede kwaliteit. ;)

Grotere bullshit heb ik nog niet gehoord.

Zat echte primo en anavar te krijgen.

Ik weet niet waar jij je gear besteld hoor. Maar waar ik het weg haal levert altijd goede kwaliteit. ;)

Grondstof van primo is 12,5x zo duur als testosteron enanthaat. Anavar 3x zo duur als
Dianabol. Ik heb meerdere merken anavar die hier vaak voor bij komen getest met een labmax kitje getest , en daar zat zeker geen anavar in.. Merk namen mag ik niet noemen. Hoeveel topics zijn er wel niet dat er mast of bold blijkt te zitten in een vial primo. Iemand met een beetje verstand van gear weet dit ook wel..
Natuurlijk zijn er ook wel merken die wel echte primo en anavar hebben.

Grondstof van primo is 12,5x zo duur als testosteron enanthaat. Anavar 3x zo duur als
Dianabol. Ik heb meerdere merken anavar die hier vaak voor bij komen getest met een labmax kitje getest , en daar zat zeker geen anavar in.. Merk namen mag ik niet noemen. Hoeveel topics zijn er wel niet dat er mast of bold blijkt te zitten in een vial primo. Iemand met een beetje verstand van gear weet dit ook wel..
Natuurlijk zijn er ook wel merken die wel echte primo en anavar hebben.

Ik zoek dan vaak ook in het buitenland en dan betaal je vaak ook een beetje veel meer voor primo.

Anavar valt qua prijs over het algemeen wel mee.

Deze discussie mag elders gevoerd worden, niet in de echt/nep sectie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven