XXL Nutrition

sust en bold??

iron devoted

Huge Freak
Waardering
302
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
14%
ik wil voor mijn volgende kuur graag sustanon en boldenone doen
lijkt mij wel een goede combi omdat bold heel lange esthers heeft
en sust korte en lange!!zodat je ook beetje resultaat heb in de 1e weken!
of sla ik de plank nu mis??

Laatst bewerkt:
sustanon = test welke drie verschillende esthers bevat idd. Van kortwerkende tot langwerkende.
Sust is trouwens een beetje overrated imo.
Test E. is denk ik veel gemakkelijker. Minder prikken en indien je de sust enkel voor het "snel"werkende resultaat in de eerste weken doet, kan je misschien net zo goed test enan. doen met een frontload.

ben het met 2hard2die eens; sommige gaan beter op sust, maar de meest toch echt op test ent. Sust is eigenlijk een overrated design drug... test ent en een oraltje als kickstart zullen je waarschijnlijk meer resultaat geven!

desalniettemin er is niks mis met je kuur!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
heb al es test e gehad wil nu wel es de sust proberen
ben toch van mening dat de gains op een bepaalde AS per mens heel veel verschillen!hoor ook van bepaalde "gurus" op AS gebied dat sust het helemaal is!!maar toch bedankt voor de response!vroeg het gewoon omdat ik zeker wou weten dan de stack opzich goed is.

Sust = Test en Enanthate = Test.

De ene kan niet overrated zijn terwijl de andere dat niet is. Verschil met sust is dat je vaker moet prikken om stabiele waarden te krijgen ivm de korte esters. Voor de rest is het exact hetzelfde.

Als je echt gelijk iets wilt voelen de eerste weken kan je beter starten met prop want de korte esters in sust zijn niet erg hoog gedoseerd.

tuurlijk kan dat wel, voor zover ik weet zit er geen enanthate in sust hoor!

Nee idd.. ff uit het koppie:
propionaat
phenylpropionaat
decanoaat
undecanoaat??

sustanon = test welke drie verschillende esthers bevat idd. Van kortwerkende tot langwerkende.
Sust is trouwens een beetje overrated imo.
Test E. is denk ik veel gemakkelijker. Minder prikken en indien je de sust enkel voor het "snel"werkende resultaat in de eerste weken doet, kan je misschien net zo goed test enan. doen met een frontload.

Uh,3 verschillende esters?

Hoevaak per week wil je sustanon nemen? als je 1x in de week neemt verspeel je de prop, als je elke dag wilt kan je net zo goed prop nemen.
Dus zou het lekker bij een enanthaatje houden, heb je ook niet zo`n gek*t met verschillende esthers.

Idd, zou zelf kickstart met test prop geven en gewoon test e gebruiken.

Terug
Naar boven