MuscleMeat

sust injec

pjpoutlaw

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
118kg
Vetpercentage
28%
hey mensen, ik zou volgende week, met mijn eerste kuurtje begine, met dbol en sust, maar de gene, die mij zou helpen met de spuit zetten, die is nu op verplichte vakansie , :mad: nu is mijn vraag , ken ik ze zelf ook in mijn bene zetten, want daar kom ik beter bij, als in me bil ;) en is het moeilijk om zelf te doen ,??? nou alvast bedank hoop dat hier iemand goede raad op heeft,

Kijk even op http://www.spotinjections.com/index3.htm

Hier zie je alle spiergroepen waar je kan injecteren maar jij moet dus kijken bij thigh,je ziet meteen al een foto...

Benen is goede optie en makkelijk te doen.

Zorg dat als je je naald erin geprikt hebt dat je wel aspireert om te zien of je niet in een ader of bloedvat zit.

Succes ermee.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Testo zei:
Kijk even op http://www.spotinjections.com/index3.htm

Hier zie je alle spiergroepen waar je kan injecteren maar jij moet dus kijken bij thigh,je ziet meteen al een foto...

Benen is goede optie en makkelijk te doen.

Zorg dat als je je naald erin geprikt hebt dat je wel aspireert om te zien of je niet in een ader of bloedvat zit.

Succes ermee.
zou je me ook meskien kunne vertellen hoe lang die naald moet zijn voor in de bene en zo als op je linkje van je stond ziet t er niet moeilijk uit ga toch maar eens proberen bedankt

je kan ook een naaldje pakken van 06.x25 en het dan in je schouder injecteren.:)

gewoon in je reet douwen. voor de spiegel is dat erg makkelijk.

fitnessboy zei:
je kan ook een naaldje pakken van 06.x25 en het dan in je schouder injecteren.:)

Lijkt me nou geen denderend plan als je nog nooit gespoten hebt.

Naaldlengte en dikte is wel ok want ik zet zelf ook altijd met 0.6x25mm.

0.6 x 25 (blauw) gebruik ik altijd voor mn been.. voor schouder heb ik nu net 0.50 x 16 (oranje) aangeschaft.. heb nog nooit zelf in de schouder geinjecteerd.. wat raden jullie aan? gewoon de 0.6 x 25?

Testo zei:

Succes ermee.
wat ik me nu afvraag, als je bloed hebt opgetrokken, is de inhoud van de spuit dan klaar voor de vuilbak, of gewoon nieuwe naald en op andere plek zetten?

gewoon nieuwe naald en op andere plek zetten :) het is jouw bloed ;)

ik dacht dat het miss wel kon gaan klonteren ofzo... ;)

elpresidente zei:
0.6 x 25 (blauw) gebruik ik altijd voor mn been.. voor schouder heb ik nu net 0.50 x 16 (oranje) aangeschaft.. heb nog nooit zelf in de schouder geinjecteerd.. wat raden jullie aan? gewoon de 0.6 x 25?

gewoon 0.6x25 gebruiken en lekker in je schouder zetten.

En Arie Kanarie ik zie geen probleem waarom er niet de eerste keer in de schouder gezet kan worden

waar heb je meeste kans om in een ader te zitten, schouder of been?

Geen idee, zal elkaar weinig ontlopen. :)

fitnessboy zei:
gewoon 0.6x25 gebruiken en lekker in je schouder zetten.

En Arie Kanarie ik zie geen probleem waarom er niet de eerste keer in de schouder gezet kan worden

Tsja,dat is persoonlijk dan,kerel.

Ik durf het zelf nog niet te doen namelijk en de meest voor de hand liggende plaatsen om dan te spuiten zijn dan toch vaak de billen en dan benen.

Schouder kan natuurlijk ook hoor maar ik raad niks aan wat ik zelf nog niet gedaan heb,dat is alles.

Als jij er goede ervaringen mee hebt is het logisch dat jij er anders over denkt. ;)

@Enrico

Elpresidente zei het al...het is je eigen bloed dus er is niets mis mee om weer opnieuw te spuiten.

volgens mij heb je je nog niet echt verdiept in het hele proces, het lijkt me dat je eerst research doet naar de injecties etc... want vergeet je ook niet te aspireren? :rolleyes:

In de schouder is heel goed te doen.
Zolang je onder de 2ml blijft vind ik de schouder zelfs de makkelijkste plaats om zelf te zetten met een blauw naaldje.

Testo zei:
Tsja,dat is persoonlijk dan,kerel.

Ik durf het zelf nog niet te doen namelijk en de meest voor de hand liggende plaatsen om dan te spuiten zijn dan toch vaak de billen en dan benen.

Schouder kan natuurlijk ook hoor maar ik raad niks aan wat ik zelf nog niet gedaan heb,dat is alles.

Als jij er goede ervaringen mee hebt is het logisch dat jij er anders over denkt. ;)

@Enrico

Elpresidente zei het al...het is je eigen bloed dus er is niets mis mee om weer opnieuw te spuiten.

Ok jah dat is ook persoonlijk:)

Ik vind dat je dan een vrij ruim en goed zichtbaar oppervlak hebt

elpresidente zei:

ik zou middelen op oliebasis niet in mn schouder injecteren. opname daar is niet zo goed als in been of bil. je hebt daar minder spierweefselverbinding dan in bil of been.

ik zou altijd voor bil of been gaan als het gaat om middelen op oliebasis.

Just a little advise people ;)

Terug
Naar boven