Fitness Seller

Sust/primo

animal1984

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
beste beesten 1 november start ik met mijn 2 de kuur deze gaat zijn
w1-9 sust 500/w
w1-9 primo 200/w
alles orgineel uit de apotheek

ben nog aant twijfelen om proviron toe te voegen

vele zullen de primo wel te laag vinden ma tis de eerste keer met dit product dus we''ll see

stats 1m87 93 kg 14 procent fat

doel 100 kg en naar 12 procent bf gaan
gr

200 primo is niet " te laag"
Het is compleet kansloos!!!
Dan beter alleen sust!!!
Zonde van je geld!

Als je het geld niet hebt voor een deftige dosering primo, koop em dan gewoon niet.

Alternatieven zijn tren E op 200mg pw, winny op 40mg per dag de laatste 6 weken of mast E op 400mg per week.

Als je het geld niet hebt voor een deftige dosering primo, koop em dan gewoon niet.

Alternatieven zijn tren E op 200mg pw, winny op 40mg per dag de laatste 6 weken of mast E op 400mg per week.

lol alternatief voor primo tren ??? dat gaat echt nergens over. Goedkoop alternatief voor primo is mast.

verder is primo op 200mg waste of money, minimaal 400/600. Zoals hierboven al vermeld kan je beter niets zetten dan 200

Primo minimaal op 300.
300 is goed te doen en past binnen je doel.

• Topic Starter Topic Starter
ja tis primo uit de belgische apotheek( word besteld via de internationale apotheek ) dus 100 procent real hg primo. mijn huisdokter wil niet meer voorschrijven als 200 per week en UG ga ik nooit.
op amerikaanse steriodenforums worden beginnersdosissen aangegeven van 200 tot 400 per week

mss te weinig/mss nie we zullen zien

btw steroiden zorgen niet voor vetverbranding dus 200 of 500 zal op da gebied t verschil nu maken

iemand nog suggesties over de proviron

gr

Terug
Naar boven