XXL Nutrition

sustanon+anapolan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romanticus

Cool Novice
Waardering
0
k ga over n maandje beginnen met bulken en zat te denken aan de volgende kuur:
500 mg sustanon p/week
50 mg proviron p/dag
50 mg anapolan p/dag
40 mg nolvadex p/dag

ik zelf weeg 80 kg. 19jaar. 10%BF.
oh ja, k ben van plan om 4keer p/week te trainen!

19 jaar? Erg onverstandig om dan te gaar kuren. En je bent van plan om vier keer per week te gaan trainen?? Doe je dat nu niet dan of wil je gewoon ff snel breed worden??

Zou er nog eens even heel goed over na denken als ik jou was.

Meen je niet.... , ga je 4 keer in de week trainen??

:D

Hij zal pro willen worden he :D

;)

• Topic Starter Topic Starter
ja, want ik doe namelijk 2universitaire studies! Dus vandaar 4keer. Ik heb er goed over nagedacht. Nee,ik wil niet ff snel breed worden, train al 3 jaar hoor! Zie er beter uit dan menig persoon van 22. Maar nog niemand heeft mijn vraag beantwoord... Dus als iemand zo vriendelijk wilt zijn

ps; ik train nu 4 a 5 keer p/week

Romanticus zei:
ja, want ik doe namelijk 2universitaire studies! Dus vandaar 4keer. Ik heb er goed over nagedacht. Nee,ik wil niet ff snel breed worden, train al 3 jaar hoor! Zie er beter uit dan menig persoon van 22. Maar nog niemand heeft mijn vraag beantwoord... Dus als iemand zo vriendelijk wilt zijn

Sorry, jij doet universitaire studies en zegt dat je er beter uitziet als menig persoon van 22. Denk jij dat het leeftijdsgebonden is hoe iemand eruit ziet :roflol:

Waar train je in a'dam? Maar stel dat kuren toch maar uit tot je 21 jaar bent. En lees de sticky's even door. Als je slim genoeg bent voor twee Universitaire studies dan kun je toch wel wat info vergaren over as en erachter komen dat het absoluut onverstandig is om voor je 21e te gaan kuren.

Ja,dat weet ik, ben niet dom! maar can somebody please tell me something about the d*mn cycle???

ja, ziet er niet uit!!

:nana:

Idd die kuur slaat nergens op, zoals ie staat beschreven

want???ok die nolvadex is in principe niet noodzakelijk,die kan ik wel weg laten. maar verder ziet ie er volgens mij goed uit,hoor!! (gelieve alleen serieuze reacties)

ten eerste klopt de anapolon niet amigo. 50mg?

Maar Romanticus, iemand die 2 universitaire studie's doet zou idd verstandig genoeg moeten zijn om nog eff te wachten. Welke studies doe je, heb je uberhaupt wel tijd om 4x te blijven trainen, en heb je dan nog wel een sociaal leven?

En 1 der experts kan je vast wel meer vertellen, maar die nolva en proviron klopt dat gedeelte?

laterz men

Romanticus zei:
k ga over n maandje beginnen met bulken en zat te denken aan de volgende kuur:
500 mg sustanon p/week
50 mg proviron p/dag
50 mg anapolan p/dag
40 mg nolvadex p/dag

ik zelf weeg 80 kg. 19jaar. 10%BF.
oh ja, k ben van plan om 4keer p/week te trainen!

19 jaar? Stay of the roids!!!! (en zeker anapolon?!?)

ga eens hard trainen en eten.

PS: lees de regels van het board, deze gaat op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven