MuscleMeat

sustanon en anavar

christoph666

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
93kg
kan iemand mij zeggen wanneer ik met anavar kan beginnen als ik met mijn kuur sustanon en deca gedaan heb ofzo of er meer uitleg over geven??

Nee.
Zoekfunctie gebruiken en uberhaupt eerst eens rondlezen hier.
Succes.

als je sust en deca gebruikt heb zou ik eens ff lekker een paar maandjes off blijven. :)

Hey TS, kan jij mij zeggen welke schoenmaat ik nodig heb?

• Topic Starter Topic Starter
ja mannen sorry, mijn vriendin heeft die domme vraag voor mij gesteld, ik was gaan werken. ik heb haar dat ook niet gevraagd om te doen. ik ben dus aan het kuren met sus en deca.
Dat is bijna ten einde.ben nu laatste week bezig met alleen sus. Ik zit met het volgende probleem, ik ben een infanterist en heb tijdens mijn kuur last beginnen krijgen als ik ging gaan lopen in mijn linker scheenbeen door een tibia nagel dat daar ingeplaatst geweest is 2j geleden toen ik mijn scheenbeen heb gebroken door een stressfractuur.Dus het resultaat is dat ik eind van de maand geopereerd moet worden om dat ding dat over gans de lengte in mijn scheenbeen zit te verwijderen en dat ik dus minimum 8 weken stil moet zitten, wat in mijn ogen een ramp is want ik ga over mijn rolstoel groeien vrees ik. ik heb dus gelezen dat er mensen zijn die primo of ana gebruiken op het laatste van hun kuur, dus ik ben wat wanhopig omdat ik bang ben dat ik moddervet ga zijn als ik terug moet beginnen met mijn dienst omdat ik niet kan aftrainen nu. ik denk niet dat ik voor dit probleem iets ga vinden dus kan iemand mij wat tips geven of hun visie delen aub? het is niet evident mijn dienst terug te beginnen met al die sides van de deca veroorzaakt omdat ik niet kan trainen vanaf volgende week. ik hoop dat iemand mij begrijpt? alvast bedankt

is geen excuus,ik meen dat, had haar gevraagd om iets op te zoeken op internet en niet om te posten in mijn naam

ey man geeft niet ik wens je suc6...

Als je goed op je voeding let wordt je niet moddervet, als je niet op je voeding let kan je moddervet worden en daar doet anavar niks aan.

Als ik het goed begrijp kan je dus 'n tijd niet trainen i.v.m. die operatie?

ey, jab klopt, ik weet niet hoe mijn voeding nu moet zijn, alleen groenten en vis of wat zou jij eventueel aanraden, wil mijn massa die ik opgebouwd heb nu niet kwijtraken, dat begrijp je wel denk ik.alvast bedankt

Laatst bewerkt:
en carbonfibre, ze zijn niet allemaal zoals u

Waarom ga je kuren als je weet dat je erna 8 weken niet kan trainen? Je gaat weinig van je kuur behouden zo.

Terug
Naar boven