MuscleMeat

sustanon en deca

Status
Niet open voor verdere reacties.

harrie1984

Cool Novice
Waardering
0
hey mensen wie kan eens helpen ik wil gaan kuren met sustanon en deca weet iemand hoe ik dit het beste kan doen want wil toch bruut worden die smalle tijd is voor bij maar met alleen trainen kom ik niet echt voor uit ik krijg maar 90 kilo omhoog met bankdrukken den doe het al een jaar en begon met 50 kilo maar kom echt niet verder trian 5 keer per week anderhalf uur dus dat is toch genoeg pak ook weigt gainer en zo maar vind het niet voldoende

Hoelang train je? Hoe zwaar ben je zelf?

Hoe ziet je voedingsschema er uit?

Daar schort het namelijk vaak aan bij mensen die niet meer vooruit gaan.

• Topic Starter Topic Starter
toch zeker al een jaar en ik let altijd op eiwitte en koolhydraten en weeg 73 kilo

Dan zou ik eerst hier maar eens gaan kijken.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/

Met 1 jaar moet je nog helemaal niet aan anabolen gaan denken.
Ga eerst maar eens 5 jaar trainen kerel.
Klinkt hard, maar zo is het wel.

harrie je bent echt een harrie. blijf vd as af. pas je training en voeding aan en blijf vooral van medicijnen af (je wist toch wel dat as medicijnen zijn?)

jah zeker dat weet ik dat het mediceinde zijn heb een doosje sustanon voor me liggeen en heb er 5 manden geleden ook al 10 ampult gehad van 1ml maar dat heb ik echt verdoet door het verkeer te pakken dan 1 dan 2 en op het laatste2ml nandrolne en niet nakurr gehad dus echt dom eeen echt harrie dus hahaha

jah dat klopt wel maar het gaat me te langzaam ik heb maar een smal postuur en toen ik een jaar geleden begon woog ik 67 en nu toch al 73 klinkt niet veel meer ik ben toch wel goed gespiered vindt ik zelf maar je weet het is nooit genoeg

jah dat klopt wel maar het gaat me te langzaam ik heb maar een smal postuur en toen ik een jaar geleden begon woog ik 67 en nu toch al 73 klinkt niet veel meer ik ben toch wel goed gespiered vindt ik zelf maar je weet het is nooit genoeg

ik heb het je via pm ook al geprobeert uit te leggen, dan nu nog maar een keer.

6 kilo op een jaar is niks.

Ik pakte zelf 22 kilo in iets meer dan een jaar en ik ben zeker geen uitzondering.
er schort dus duidelijk iets aan je voeding.

als je er dan toch voor kiest om te gebruiken, pas dan asjeblieft je voeding aan en zorg dat je genoeg binnenkrijgt anders kan je net zo goed niks injecteren.

hey dennis wat moet ik volgens jou dan pakken

jah dat klopt wel maar ik rook ookm he en rook me af en toe een joitje en dat werk ook niet echt mee he

en 22 kilo vertel me je geheim dan eens hoe je dat hebt klaar gekregen

er is geen geheim, hard werken, goed eten, rust enzenz dat moet allemaal in orde zijn. indien dat t geval is dan kun je pas gaan denken aan as.
verder is 22kg wel iets overdreven. je pakt echt geen halve kg spieren per week naturel. zou wat zijn zeg....:P
als je "on" bent mag je al in je handen klappen met een kg p/w laat staan dat dat allemaal spieren zijn. maar iig heeft "sinlath" wel gelijk dat als je je voeding ed goed op orde hebt je goede progessie kunt maken.

mocht je desondanks toch aan de as willen, kijk dan in stickies staan zat voorbeelden

Ik zou ook graag mee willen lullen, maar ik moet zo mn best doen het verhaal te snappen dat ik halverwege dacht, ''laat maar''.

jah sorry ga niet in het duits verder

er is geen geheim, hard werken, goed eten, rust enzenz dat moet allemaal in orde zijn. indien dat t geval is dan kun je pas gaan denken aan as.
verder is 22kg wel iets overdreven. je pakt echt geen halve kg spieren per week naturel. zou wat zijn zeg....:P
als je "on" bent mag je al in je handen klappen met een kg p/w laat staan dat dat allemaal spieren zijn. maar iig heeft "sinlath" wel gelijk dat als je je voeding ed goed op orde hebt je goede progessie kunt maken.

mocht je desondanks toch aan de as willen, kijk dan in stickies staan zat voorbeelden

mwa van ondervoed scharminkel naar lekker doortrainen met veel voer kom je ver.. uiteraard was dit alleen het eerste jaar (iets meer dan een jaar, 15 maand om precies te zijn, wat neerkomt op ongeveer anderhalve kilo per maand). overdreven is dat ook weer niet.

Harrie..

ik stel voor dat je even alles wat je eet en op welk moment je dat eet even in een overzichtlijk lijstje neerzet in de voedingssectie, dan kan daar nog even aan gesleuteld worden, dan plak je er makkelijk nog wat kilo's aan.

dus kan ik kan beter volgens jou meer op met voeding letten en een schema makenen nog maar natuurlijk ook kuren of zou ik daar niet veel aan hebben en aan over houden en hard werken doe ik wel ben verhuizer dat is niet bepaald licht werk

dus kan ik kan beter volgens jou meer op met voeding letten en een schema makenen nog maar natuurlijk ook kuren of zou ik daar niet veel aan hebben en aan over houden en hard werken doe ik wel ben verhuizer dat is niet bepaald licht werk

Dikgedrukte : Ja.. volmondig.

Schuingedrukte : Inderdaad je zou er niet veel aan hebben, tuurlijk groei je.. maar door gebrekkig eten en verkeerde instelling ga je weinig kilo's overhouden.

mijn advies.. net als vele anderen denk ik: ga nog even een jaartje of wat flink vreten en leren.

dat je met je 73 kg toch 90 kg drukt,,vind ik al best wat(neem aan dat je een setje bedoeld,,en niet 1x90kg kunnen drukken)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven