XXL Nutrition

Sustanon vraag

Vincent23

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb nu de 6de week van me kuur erop zitten, maar echt super results merk ik nog niet echt moet ik eerlijk zeggen. Dit omdat je in week 4 en 5 het meeste gewicht al moet hebben gekregen. Aangezien sustanon toch een massa bouwer is verwacht ik er wel wat van. Mijn voeding/training/rust zijn goed. Ik ben nu ongeveer 4 kilo aangekomen.

Mijn kuur is als volgt:
Week 1/9 200mg Deca
Week 3/9 250mg Sustanon (om de 3 dagen)
Week 6/9 1ml Winstrol

Nu is mijn vraag moeten de kilo's/kracht nog komen "aangezien ik pas in week 4 van de sus zit en er nog 3 moet".Wanneer begint de sus daadwerkelijk zijn vruchten af te werpen? Misschien had ik wel te hoge verwachtingen of zouden het fakers zijn!!

wat is je kuur verleden?

heb je al eerder met deze doseringen gekuurd, dan is het niet vreemd dat je geen drastische stappen maakt!
daarnaast is ieder lichaam anders, de een is erg gevoelig voor de stof en de ander heeft hogere doseringen nodig!

het zou kunnen dat je spullen fake zijn, maar dan zul je een fotootje moeten plaatsen in de echt of nep sectie, er zijn veel gasten die vrijwel alle fakes eruit weten te halen!

laat even weten wat je tot nu gedaan hebt kerel en post even je voedingsschema, maar zo slecht zijn de vorderingen niet.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn kuur verleden is tot nu toe alleen 2 kuurtjes met 200mg deca voor 8 weken i.c.m. dianabol ik meen week1/8: 15,20,30,35,35,30,20,15 p/d

Dit is de eerste x dat ik sustanon en winstrol gebruik.

Ik ben nu ook 3 x per week aan het cardion, dat wat natuurlijk ook in de kilo's scheelt, maar dan nog weinig kracht en rondingen.

Is het zo dat de sus gewoon nog niet helemaal op volle toeren draait. Om het zo maar even te zeggen.

Laatst bewerkt:
4kg is inderdaad niet zo slecht... en al helemaal niet gezien dit dus je 3de kuur is... zijn niet veel mensen die dan nog groeien op 250mg test...

Vincent23 zei:
Mijn kuur verleden is tot nu toe alleen 2 kuurtjes met 200mg deca voor 8 weken i.c.m. dianabol ik meen week1/8: 15,20,30,35,35,30,20,15 p/d

Dit is de eerste x dat ik sustanon en winstrol gebruik.

Ik ben nu ook 3 x per week aan het cardion, dat wat natuurlijk ook in de kilo's scheelt, maar dan nog weinig kracht en rondingen.

Is het zo dat de sus gewoon nog niet helemaal op volle toeren draait. Om het zo maar even te zeggen.

je had die sus ook gewoon vanaf week 1 moeten zetten, erg onlogisch om in week 3 met de sus te beginnen, hoezo heb je dat gedaan?

( ik weet het wel; je dacht ik ga die sus zetten zodra die deca begint te werken of niet ;) )

je verwacht nu dat je in week 4 en 5 het meest groeit, maar dat geldt natuurlijk als je die sus vanaf week 1 had gezet...
nu zijn de eerste 3 weken eigenlijk "verloren"; de deca kan nog niet werken, en toen de deca in week 3 eenmaal begon te werken had je alleen profijt van de korte esther van de sustanon, omdat je deze pas net gezet had.
Als je de sus vanaf week 1 had gezet was het een heel ander verhaal, dan draaide je al op volle toeren als de deca begint te werken.

je moet gewoon ff geduld hebben, komt best goed denk ik, eventueel zou ik de kuur 1 of 2 weken doortrekken.

eddycaminos zei:
4kg is inderdaad niet zo slecht... en al helemaal niet gezien dit dus je 3de kuur is... zijn niet veel mensen die dan nog groeien op 250mg test...

hij zet die sus om de 3 dagen; dus 500mg per week.

ik vind 4 kg wel tegenvallen eerlijk gezegd.....maar vrij logische als je die sustanon pas vanaf week 3 zet

• Topic Starter Topic Starter
Dat vind ik een hele goeie theorie van je Loo......zo was mijn gedachte gang ook ongeveer. Dan hoop ik maar dat die theorie klopt en dat ik als nog een paar kilo's massa er op krijg.

Thanx voor je reactie.

weet je wat maak van je kuur 12 weken ipv 9 omdat je zo laat pas met test begonnen bent duurt ook weer even dat je op een stabiel niveau met je bloedwaardes zit... dan zul je nog wel een enkele kilo (s) moeten kunnen pakken!!

succes

Ik vind 4 kilo winst helemaal niet zo gek in week 6.

Terug
Naar boven