MuscleMeat

sustanon + winstrol kuur!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

vatoslocos10

Cool Novice
Waardering
0
beste mensen

ik ben van plan om deze kuur te uitvoeren dat begint op krokusvakantie:

kuur:

week 1-10: Testosterone Enanthate 250 mg/ml
week 5-10: dianabol tabs GS 40mg e/d

nakuur:

week 11-16: 20 mg nolvadex + 50 mg clomid e/d

mijn stats:

18 jaar, 1.80m, 58kg

ps: ik wil gewoon weten of dit een goeie beginnerskuur is, meer niet! want ik ben van plan om het te doen, ook al sluit er iemand deze topic, het zal me van gedacht niet veranderen, deze keer wil ik het doen! ik hoop dat er mensen zijn die het serieus aannemen en shit assublieft niet over m'n leeftijd want als ik lees dan zijn de meeste die ook rond deze leeftijd aas nemen...

mvg.....

Laatst bewerkt:
vatoslocos10 zei:
mijn stats:

18 jaar, 1.80m, 58kg

Hey kerel, zou je eerst geen serieus medisch onderzoek laten doen voordat je met je kuur begint want 58 kg voor 1m80 is toch niet echt gezond meer denk ik, maar ik begrijp nu wel waarom je wilt kuren :D

PS: Hoeveel woog je voordat je begon met trainen? :rolleyes:

ik zou in plaats van sust tog test nemen sust moet je minimaal 2x in de week zetten liefst nog 3x

Ik denk dat je al vaak genoeg is verteld wat je moet doen maar ok.Jammer dat je die adviezen dus niet opvolgt.:o

• Topic Starter Topic Starter
fitnessboy18 zei:
ik zou in plaats van sust tog test nemen sust moet je minimaal 2x in de week zetten liefst nog 3x
ok ik zal sust veranderen in Testosterone Enanthate 250 mg/ml...
anders is alles ok??? is dit een goede beginnerskuur?

jonge fl**ker toch eens op van dit forum man...je traint nog niet eens en dan wil je gaan kuren. lompe mong**l:shoot:

ééééé ik hoop dan de moderators en admins er tussen komen want die gast scheld me uit!!!!!:@:@
er werd gezegd dat schelden niet mag maar gij doet het wel!!!!! ik hoop dat er maatregelen worden genomen.....

winstrol eruit, deca erbij of ipv die winny, dianabol

omdat: 58kg is wel wat licht.. of typfoutje?

anders wel test en winny

vatoslocos10 zei:
ééééé ik hoop dan de moderators en admins er tussen komen want die gast scheld me uit!!!!!:@:@
er werd gezegd dat schelden niet mag maar gij doet het wel!!!!! ik hoop dat er maatregelen worden genomen.....

weet je waarom hij dat doet? Omdat je maar blijft komen met die kuurvoorstellen terwijl je nog geneens een goede basis hebt!

58kg, no offence, maar heb je in een kamp gezeten? Hij is vast niet de enige die een beetje moe word van jou koppigheid...

Kloontje?

FrederX zei:
winstrol eruit, deca erbij of ipv die winny, dianabol

omdat: 58kg is wel wat licht.. of typfoutje?

anders wel test en winny
neen ik ben 58kg met een te te te snelle stofwisseling, ok ik zal winny eruit halen en dianabol bij doen... zou ik daarmee goeie resultaten mee boeken denk je?

steroids verlagen je stofwisseling niet hoor! Als je echt zo'n snelle stofwisseling hebt, zul je de gewonnen spiermassa in no time weer kwijt zijn! weg zuurverdiende spiermassa en weg centjes...

ik was ook 55kg bij 1m80 destijds en heb toch een heel pak naturel kunnen winnen hoor bro, nu al kuren is zonde

plaats je dan ook een foto van voor en na de kuur?

vatoslocos10 zei:
neen ik ben 58kg met een te te te snelle stofwisseling

Is dat medisch vastgesteld? Want ik dacht dat vroeger ook, ik woog 61 kg (1m83) en ben door goed eten en correct trainen ongeveer 20 kg naturel bijgekomen (op 3 jaar).

Als het medisch vastgesteld zou zijn, heb je toch medicijnen gekregen van de dokter om dit te verhelpen?? In het andere geval zou ik zeggen: "geduld is toch iets moois eh" :D

vatoslocos10 zei:

Maatregelen genomen, Vatoslocos10 ga maar een weekje nadenken waarom iedereen zo fel op je reageert. Met jouw stats moet je gewoon niet gaan kuren, punt uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven