XXL Nutrition

Sustanon

REUS

Pro Bodybuilder
Pro BB
10 media-items
Waardering
158
:splat:

Ik krijg altijd erg veel last van vocht, het eten is erg schoon altijd dus dat is het niet.

Kuur bestond uit STH, SUSTANON EN DECA.

Iemand aanraders voor een andere opzet?

ja, sust en deca zorgt vaak voor heel veel vocht.

misschien liquidex of diuretica?

• Topic Starter Topic Starter
Heb je daar wat info over?
Ik kan het natuurlijk ook ff opzoeken.:D

Het is zo waardeloos, de deca vind ik namelijk goed maar het is de combi he?

neem er nog dianabol bij dan loop je helemaal met een plofkop !:splat: hehe

Sust zorgte bij een vriend van me ook een ENORME bolle kop! Dikke terugval in kg na z'n kuur, veeeel acne. Kortom lekker gezellig

Of neem iets als proviron tegen waterretentie of neem gewoon spulletjes waar je minimaal vocht mee vast houdt. Test prob, masteron, trenbolone a, winstrol etc.
Maar wat maakt het beetje vocht uit? Na de nakuur is het verdwenen...

Kuur met testo en boldenone & Arimidex en proviron .

Maar als je als jij van zo droog komt zal dit wel meer voorkomen dat vocht hoor !

ja, hoelang is je kuur geleden?

6 tot 8 weken erna moet alles zeker weg zijn volgens mij. (weet het niet 100% zeker)

dus beter even wachten dan allerlei ongezonde middelen naar binnen werken tegen vocht

Of neem iets als proviron tegen waterretentie of neem gewoon spulletjes waar je minimaal vocht mee vast houdt. Test prob, masteron, trenbolone a, winstrol etc.
Maar wat maakt het beetje vocht uit? Na de nakuur is het verdwenen...

Vochtvasthouden is niet bepaald goed voor je gezondheid dus daarom word altijd aangeraden een anti-aromatase te nemen.

maar een anti-aromatase tijdens je kuur gaat toch ook voor een deel de werking tegen van de aas?

Terug
Naar boven