Arda
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 11%
halo,
ik ben sinds kort begonnen met kracht training, ik eet nu op een dag 4 porties zilvervliesrijst (telkens 300-350gr gekookt = 125gr ongekookt) met wat proteïnen... maar ik doe er ook telkens 50gr Thaise sweet chilli saus erbij, zie hieronder de voedingswaarden per 50gr:
107kcal
0gr eiwitten
0gr vetten
26,6gr koolhydraten waarvan 25gr suikers
0,7gr vezels
Ik doe het bij elke portie, dus in totaal 4x op een dag, dat wil zeggen 426kcal - 106,4gr koolhydraten waarvan 100gr suikers op een dag!!
Is dat niet veel
?? ik wil niet silly doen en ik weet dat ronnie coleman groot is geworden met barbeque saus maar is 100gr suiker op een dag niet veel?
daarnaast doe ik wat groenten bij mijn porties, eet ik ofwel soja producten ofwel vlees, vis of kip en wissel hiermee af, verder eet ik 2x 50gr amandelen per dag, na de training een eiwit shake, kort daarna mijn 4de portie rijst en dergelijke en als afsluiter een halve bak kwark, hopelijk krijg ik nuttige info over die suikers, want ben wat bezorgd daarover :| is dat niet teveel op een dag?
ik ben sinds kort begonnen met kracht training, ik eet nu op een dag 4 porties zilvervliesrijst (telkens 300-350gr gekookt = 125gr ongekookt) met wat proteïnen... maar ik doe er ook telkens 50gr Thaise sweet chilli saus erbij, zie hieronder de voedingswaarden per 50gr:
107kcal
0gr eiwitten
0gr vetten
26,6gr koolhydraten waarvan 25gr suikers
0,7gr vezels
Ik doe het bij elke portie, dus in totaal 4x op een dag, dat wil zeggen 426kcal - 106,4gr koolhydraten waarvan 100gr suikers op een dag!!
Is dat niet veel

?? ik wil niet silly doen en ik weet dat ronnie coleman groot is geworden met barbeque saus maar is 100gr suiker op een dag niet veel?daarnaast doe ik wat groenten bij mijn porties, eet ik ofwel soja producten ofwel vlees, vis of kip en wissel hiermee af, verder eet ik 2x 50gr amandelen per dag, na de training een eiwit shake, kort daarna mijn 4de portie rijst en dergelijke en als afsluiter een halve bak kwark, hopelijk krijg ik nuttige info over die suikers, want ben wat bezorgd daarover :| is dat niet teveel op een dag?