Fitness Seller

Swole N goedkoper bestellen

mr.maarten

Novice
Waardering
0
Beste DBB'ers

Ik ben op zoek naar de goede Creatine combinatie. Ik heb van verschillende mensen gehoord en op forums gelezen dat de nieuwe Swole N een goede optie is.

Ik vind het nogal duur en dus heb ik contact gezocht met een supplementenboer.

Nou heb ik het volgende voor elkaar gekregen:
Als ik 10 mensen of meer vind die een pot bestellen betalen we slechts € 62,50 per pot van 2.15kg.
Bij 20 geinteresseerden betalen we € 60,- :D
(IPV minimaal 75,-)

Nou dacht ik natuurlijk meteen aan het forum dus ben ik benieuwd of er hier voldoende interesse is.

Ik hoor het graag van jullie.:cool:

mr.maarten zei:
Beste DBB'ers

Ik ben op zoek naar de goede Creatine combinatie. Ik heb van verschillende mensen gehoord en op forums gelezen dat de nieuwe Swole N een goede optie is.

Ik vind het nogal duur en dus heb ik contact gezocht met een supplementenboer.

Nou heb ik het volgende voor elkaar gekregen:
Als ik 10 mensen of meer vind die een pot bestellen betalen we slechts € 62,50 per pot van 2.15kg.
Bij 20 geinteresseerden betalen we € 60,- :D
(IPV minimaal 75,-)

Nou dacht ik natuurlijk meteen aan het forum dus ben ik benieuwd of er hier voldoende interesse is.

Ik hoor het graag van jullie.:cool:

Kleine tip:
Rij even naar Zwolle, daar krijg je de pot voor € 55, geloof ik.
was laatst € 95,- kwijt voor een potje SwoleN en een pot eiwitten van 40 euro.
Op de site is hij een stuk duurder maar dan nog is hij goedkoper dan menig ander. www.bodyenfitshop.nl
Oh en SwoleN doet mij persoonlijk niet veel, maar dat ter zijde.
Ik heb verder geen belangen om hem te promoten, dus laat die reacties maar achterwege

• Topic Starter Topic Starter
Ok bedankt, rij er binnenkort ff heen :)

Als je groot inkoopt, valt er altijd te onderhandelen. Regel wat met een paar gymbuddy's en ga dan shoppen.

gewoon in de auto stappen en naar zwolle gaan (als je tenminste in de buurt woont) alles is daar in de winkel een stuk goedkoper...

Klopt, ik woon dichtbij zwolle, en tis nog inderdaad een stukkie goedkoper dan als het op zijn site staat.

SPORTTRADER zei:
Damn! Dat is inderdaad wel prijzig hoor!

Zelfde geldt voor winkel in Hengelo ov. Laagste prijs garantie en daar sturen ze het ook nog op! Dus hoef je niet langs te rijden ;)

074-2470385, vragen naar ene Jeffrey die heeft mij toen ook geholpen en had het spul binnen een dag binnen..

En ja dit is promoten :D

Laagste prijs garantie? dat wil ik op papier zien met de voorwaarden, want kan garanderen dat ik goedkoper ben :cool:

Terug
Naar boven