Fitness Seller

synomel ervaring

eyndhoven2004

Cool Novice
Waardering
0
cynomel ervaring

hallo

wat is jullie ervaring met cynomel, en welke dosering moet ik aanhouden?
(merk: synomel van aventis 0,025mg)

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Bedoel je niet Cynomel ?

indien ja, dit is een andere benaming voor Cytomel, oftewel T3 een schildklier hormoon.

zoek op T3 of Cytomel en je vindt er een hele hoop over.

ik ben ernu sind één week aan het nemen

k'zie niet echt veel verandering voorlopig, wel kan ik meer brol eten:-d

ben nu 8 dagen bezig,gaat prima

krieltje zei:
ben nu 8 dagen bezig,gaat prima

hoeveel neem je tot nu toe? en was je al aan het dieeten voordat je hiermee begon? een vriend van me gaat er vandaag mee beginnen hij is van 130 kilo naar 90 gegaan was erg vet maar t afvallen gaat nu erg moeilijk.

ik zit nu op een hele per dag,niets schokkends dus.Ik wacht tot zaterdag met weer een kwartje erbij te verhogen.Op het moment gebruik ik nix,dus om het katabol effect te verminderen,ga ik niet verder dan 50mcgr.
Ik spin naast mijn krachttraining 2x per week,zit op 2400kcal per dag en behoorlijk hoog in eiwit.Weeg nu 103 bij 1.65m.
Weegschaal verteld dat ik nix kwijtraak,spiegel zegt dat het goed gaat.:D

• Topic Starter Topic Starter
kan het even duren voordatt werkt een paar dagen ofzo..? heb nu een paar dgn 0.o25 mg gepakt merk er niet zo veel van
heb je ook meer ontlasting of valt dat wel mee??

ik neem het nu al anderhalf week, heb nog altijd geen resultaat...

ja stofwisseling is sterk verhoogd.:o

Hou rekening met op en afbouwen,6wk op maximaal is normaal,dan weer om de 3 dagen met een kwart naar beneden.

Ook belangrijk is natuurlijk om laag in je kcal te zitten,tegen de klippen op eten helpt niet,Bewust eten cardio, KT daarmee kom je een end.En heb geduld,het is het sterkste wat er aan verbranders is,ga niet na 1 wk zeggen dat het niet werkt.Je lichaam moet wennen aan een teveel aan t3.Normaliter maak je 6mcgr per dag aan.Een teveel wordt in de eerste instantie eruit gehaald,en daarna weer terug naar de organen gestuurd voor het metabolisme.Pas bij een langdurige blootstelling van een verhoogd t3 zal het lichaam gedwongen worden om het te laten werken.Dus wees niet ongeduldig

krieltje zei:
ja stofwisseling is sterk verhoogd.:o

Hou rekening met op en afbouwen,6wk op maximaal is normaal,dan weer om de 3 dagen met een kwart naar beneden.

Ook belangrijk is natuurlijk om laag in je kcal te zitten,tegen de klippen op eten helpt niet,Bewust eten cardio, KT daarmee kom je een end.En heb geduld,het is het sterkste wat er aan verbranders is,ga niet na 1 wk zeggen dat het niet werkt.Je lichaam moet wennen aan een teveel aan t3.Normaliter maak je 6mcgr per dag aan.Een teveel wordt in de eerste instantie eruit gehaald,en daarna weer terug naar de organen gestuurd voor het metabolisme.Pas bij een langdurige blootstelling van een verhoogd t3 zal het lichaam gedwongen worden om het te laten werken.Dus wees niet ongeduldig

Tsja das het probleem met de meeste beachboys hier die allemaal naar de T3 grijpen

Terug
Naar boven