XXL Nutrition

synthol vs AS kuurtje

Met as kan je een mooie fysiek bouwen, met synthol verpest je deze enkel. Volgens mij is het antwoord dus nee.

kuur je dat dan ? dacht gewoon er in rassen :P

Is geen vergelijking op te trekken. As is hormonaal, Synthol is slechts was olie in je spieren pompen.

enkel voor kiekens die synthol dus :p ben eerlijk gezegd wel benieuwd hoe dit gedaan word, of is het zo simpel = op de plaats inspuiten???

flobius zei:
enkel voor kiekens die synthol dus :p ben eerlijk gezegd wel benieuwd hoe dit gedaan word, of is het zo simpel = op de plaats inspuiten???

De kiekens trek je zeker met je rare uitstekende bobbels in je spieren

Geloof dat Valentino er een gescheurde biceps aan over heeft gehouden, dus zo gezond zal het niet zijn.

ik ken gasten die nu na een jaar nog last hebben van de spier waarin ze regelmatig geinjecteerd hebben, ook ken ik iemand die een hartaanval heeft gehad. Die laatste was een fanatieke synthol gebruiker, of die attack van de synthol komt is de vraag (hij was er op dat moment vollop mee bezig) maar dat spul komt er bij mij niet in :mad:

Laatst bewerkt:
ok guys wie stemt er voor een 'we are against synthol' banner bovenaan de page :P

*zucht* zou idd geen slecht idee zijn!

Gewoon stom aan dit produkt te denken!!
Heeft in mijn ogen helemaal niets met bodybuilding te maken.

Jeof

Als je dan toch met synthol begint , kun je maar beter ook je lippen laten opspuiten !

synthol = not done !

BigNL zei:
Is een kuur met synthol minder schadelijk dan een as kuurtje? ???

ben je helemaal besodemieterd ??! :mad:

die shit verpest de hele sport man :lifter:

en niemand weet wat die olie gaat uitvreten na enkele jaartjes onder je spieren te weken .

als het nu nog op een kloot leek, ma nee, we krijgen gewoon meer en meer misvormde musculaturen te zien en die lui genieten dan nog bekendheid door hun stommiteiten, kunnen ze wat trots gaan doen :roflol:

flobius zei:

synthol goed spuiten is zeer moeilijk en zeer gevaarlijk zo kun je bloedproppen krijgen en als deze op een verkeerde plaats blijven steken ben je ineens dood
bovendien kun je allergisch zijn aan de gebruikte grondstoffen met alle gevolgen vandien

Vind het ook te tricky..kan nooit goed gaan als het in je systeem terecht komt lijkt mij.

Moet toegeven dat de gedachte er wel eens is geweest..bv achterkant schouders accentueren. Maar als ik die mormels voorbij zie komen..geef mijn portie maar aan fikkie of was het nu Gregg of Klaus?

• Topic Starter Topic Starter
dream warrior zei:
synthol goed spuiten is zeer moeilijk en zeer gevaarlijk zo kun je bloedproppen krijgen en als deze op een verkeerde plaats blijven steken ben je ineens dood
bovendien kun je allergisch zijn aan de gebruikte grondstoffen met alle gevolgen vandien

THX :thumbs:

Terug
Naar boven