MuscleMeat

Synthol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afblijven!! Heeft niks met BB te maken in mijn ogen..
Is geloof ik al eens een topic over geweest als ik me goed herinner.
Effe de search-functie gebruiken kerel....

Jeof

jongen , jongen ,jongen nee , laat synthol maar voor wat het is tenzij je nu al 130 kg bent en het wil gebruiken voor verder een carriere in bodybuilding waar te maken en je achterlopende spiergroep een duwtje in de rug te geven.

mag ik vragen wat je stats zijn ?

bencher zei:
jongen , jongen ,jongen nee , laat synthol maar voor wat het is tenzij je nu al 130 kg bent en het wil gebruiken voor verder een carriere in bodybuilding waar te maken en je achterlopende spiergroep een duwtje in de rug te geven.

mag ik vragen wat je stats zijn ?

helemaal mee eens.....afblijven van die zooi...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is kickuh joh! Doen!!! :cool:

• Topic Starter Topic Starter
1m80
79 kg
13% vet

hahahahahahah lev :D :D :D

euhm dozer , mag ik vragen waarvoor je de synthol wou gebruiken?

dat sommigen nog maar denken aan synthol slaat echt alles, ik snap ergens wel dat een echte prof zen zwakke achterlopende kuiten of biceps een beetje meer accentueert door dit spul , maar als je 79 kilo weegt en al denkt aan synthol in je ......spier te zetten ben je wel goed gek!

Of een beginneling en dan is het niet zo gek dus is het maar goed dat hij hier die vraag stelt zodat wij het hem af kunnen raden.

Dus absoluut niet doen,Dozer!

waarom ziet niemand in dat dit een troll is?
ban the ****a

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is toch schitterend dit! Doen!!! :cool:

j/k :p

ik weet niet of ik dit nu wel zo serieus moet nemen???

Zou ik niet doen Kale!

Je zit net in week 3 van je kuur toch?

Dit onzintopic gaat iig dicht. Ga de komende 10 jaar maar flink doortrainen en kijk dan nog eens of je uberhaupt een zwakke spiergroep op wilt vullen met olie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven