MuscleMeat

Sziget Festival 2013 5-12 Augustus

Ezravdb

Ripped Bodybuilder
Elite Member
10 media-items
Waardering
160
Lengte
1m78
Ik kon zo gauw nog geen topic vinden hierover dus bij deze!

Wie gaan erheen?

Welke acts zien jullie naar uit?

Ik zelf:

Biffy Clyro
Flogging Molly
Nero
Hadouken!
Noisia

Voor de rest nog niet helemaal weg van de lineup, hoop dat er nog meer grote namen komen.

Hier wat info van de site:

"Eén van de grootste veranderingen voor dit jaar is de eindshow, een spektakel op de laatste dag van het festival met vuurwerk, pyrotechniek, lasers en andere speciale effecten. Voor de muziek bij deze eindshow wordt gezorgd door niemand minder dan David Guetta.

Op het Donaustrand zal dit jaar een nieuwe venue worden gebouwd: Sziget Beach. In voorgaande jaren was het strikt verboden in de Donau te zwemmen vanwege de veiligheid, maar door nieuwe ontwikkelingen is het vanaf deze zomer wel mogelijk een verfrissende duik in de Donau te nemen. Op het strand komen barretjes te staan en ’s nachts zijn er feesten in de stijl van de Full Moon feesten in het Verre Oosten."

Brand los!

Volgens mij zijn daar op dit moment zware overstromingen.

Ik ga wel naar Balaton Sound!

Ga je met de trein? Zo ja; sterkte. Afgelopen jaar met een vriend en vriendin met de gewone trein (dus niet die slaaptrein) gegaan, en we zaten echt bij 3 k*tmensen in de coupé. Het is gewoon een normale treincoupé, maar daar zit je dan 20 uur met 6 man in, echt niet te doen.

Festival zelf is wel echt heel vet! Neem alleen geen witte shirts mee, want die komen beige terug en dat krijg je er bijna niet meer uit. (superveel zand/stof)

Oh, en als je naar de Auchán (supermarkt die redelijk dichtbij zit) gaat: doe een shirt aan. Zonder shirt schoppen ze je eruit.

Leuk festival maar die lineup doet me echt niets.

• Topic Starter Topic Starter
Ga je met de trein? Zo ja; sterkte. Afgelopen jaar met een vriend en vriendin met de gewone trein (dus niet die slaaptrein) gegaan, en we zaten echt bij 3 k*tmensen in de coupé. Het is gewoon een normale treincoupé, maar daar zit je dan 20 uur met 6 man in, echt niet te doen.

Festival zelf is wel echt heel vet! Neem alleen geen witte shirts mee, want die komen beige terug en dat krijg je er bijna niet meer uit. (superveel zand/stof)

Oh, en als je naar de Auchán (supermarkt die redelijk dichtbij zit) gaat: doe een shirt aan. Zonder shirt schoppen ze je eruit.

Haha, bedankt voor de tips!

Ik ga inderdaad niet met de trein maar de auto dus dat komt wel goed. (semi-road trip) :D

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 18:09 ----------

Leuk festival maar die lineup doet me echt niets.

Ik moet zeggen dat ik er ook niet heel lauw van wordt, ik hoop dat er nog wat positieve verrassingen komen.

En anders genieten van de vakantie ;)

Vorig jaar geweest. Toffe sfeer dat sowieso. Maar de line up doet me ook dit jaar vrij weinig.

Terug
Naar boven