AndroidHealthClinic

t3/ anavar

Beto

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Beste BB,

Ik begin volgende week (spullen zal ik morgen bestellen),
aan het volgende cutkuurtje:

Week 1 - 6 T3 beginnend met 50 mcg opbouwend tot 125 mcg
wee 1 8 80 mg Anaver ED

Stats:

88 KG
12,3 bf

Graag jullie mening

Persoonlijk ben ik op papier meer fan van T3 + clen..... it'll get ya ripped, je moet alleen wel goed weten waar je mee bezig bent.

• Topic Starter Topic Starter
Heb in overleg toch wat aanpassingen verricht:

vanaf 26 november:

Week 1 en 2 clen opbouwen tot 140 mcg, week 5 en 6 herhaling
Week 1 tot 5 T3 opbouwen tot 150 mg en dan afbouwen
week 1 tot 8 Anavar 80 mg ed

Graag ook even jullie mening!

niemand een ervaringsmening die hij wil delen?

Heb je ervaringen met clen?
Op 140mcg Clen lijk ik wel een parkinson-patient... en is het echt niet meer aangenaam te noemen, trust me..

Als je 8 weken Anavar plant zou ik toch mijn leverwaarden regelmatig laten controleren. Ook al is het een mild anabool maar aan deze dosering zal hij zeker wel verhoogde leverwaarden teweeg brengen. Better be safe that sorry..

Plan je geen nakuur?

140MCG Clen? Je bent niet goed wijs man.. Dat overleef je met een beetje pech geeneens. Ik zou maar is beginnen op een halve tab (25 mcg) en kijken hoe je daarop reageert...

haha wat ze hier toch allemaal aankondigen ;) t3,clen echt niet iets om wat mee "te spelen" en zeker niet doe hoeveelheid ook 3 orals samen laten lopen? wil je cutten...ga dieëten, cardio en mss wat anavar!

ik zeg 1 ding, clen op 140 mcg, je gaat 2 weken niet slapen jonge.. echt wann je in bed ligt lijkt het alleen maar erger... T3 weet ik wijnig van maar als ik de post erover mag geloven, met een beetje geluk mag je t je hele leven blijven slikken... dus is geen snoep.. en anavar tja is opzich t enige wat normaal is in je kuur.. dus ik zou maar eens kijken hoe je reageert op de clen... is echt geen pretje

Ik heb reeds ervaring met Clen, al 2 x eerder genomen.
Niet veel last van bijwerkingen gehad. 2e keer ben ik zelfs tot 160 mcg gegaan en niets aan het handje......

De reacties vind ik dan ook vergroot. De ene persoon is de anderen niet. Iedereen reageert anders op medicatie.

ja kan waar zijn maar als je 160 mcg clen neemt dan kan je me niet vertellen dat je hart niet uit je borstkast springt en dat je geen hoofdpijn of last hebt van trillingen. als jij 160 mcg hebt genomen dan heb je een zware onderdosis gehad... maar goed T3 is ook zoiets ik zou er egt voorzichtig mee zijn...

160mcg dan heb je idd zwaar ondergedoseerd gehad man.. Kan niet zijn dat iemand zo anders reageert op medicatie, ik had vorig jaar bij 75mcg al zo'n "Bad trip" dat ik dacht dat ik t niet zou na vertellen, hart bonkte helemaal in mn keel, was niet echt plezierig :eek:

160mcg clen? Je bent niet wijs man. hebben we dan NIETS geleerd van Zyzz?
Als jij van 160mcg clen niets voelde, was je clen nep! Clen is KENKERHARD, een van de meest harde stoffen die ik ken, 1x gebruikt, NOOIT WEER! Ik knalde er veel harder op dan de ECHTE ephedra van vroegah!

Inderdaad, heb ook al enkele clen gebruikt. Ben één maal tot 140mcg geraakt waar ik zeer traag naartoe opgebouwd heb. Echt waar man, ik leek wel parkinson te hebben. Zeer hevige tremor en dacht dat ik iedere moment een hartstilstand kon krijgen..
Jouw clen zal idd hevig ondergedoseerd geweest zijn..

Mijn ervarring met clen. Savonds in bed,me benen wouden alleen bewegen me hart ging te keer ondanks de cardio en crossfit trainingen.
Voor je nacht rust niet echt bevoordelijk. Ga binnen kort met eca stack beginnen in combo met me kuur. Kijken hoe dat bevalt.
Mischien optie vr jou?
Eca(y) stack in combo met je anavar kuur?
Iedergeval succes met je keuze.
Grtzz

Als je goeie clen hebt is het niet te trekken op 140 mcg , ik had van de Chinees momenteel niet meer te krijgen me hart ging er bijna uit op 80mcg. Vind het maar een gevaarlijk goedje gebruik het niet meer zijn vele andere veiligere oplossingen.

dat zal wel clen van de snoepwinkel zijn :D haha 160

Als je goeie clen hebt is het niet te trekken op 140 mcg , ik had van de Chinees momenteel niet meer te krijgen me hart ging er bijna uit op 80mcg. Vind het maar een gevaarlijk goedje gebruik het niet meer zijn vele andere veiligere oplossingen.

Je MOET gewoon de goede hebben, die van Claire (voor paarden)
Die is redelijk betrouwbaar en farmaceutisch schoon.

Clen is gevaarlijk als je niet weet wat je doet.
Het werkt natuurlijk als een trein!

alle producten die je snel vet/massa doen verliezen zijn gevaarlijk, zowel tren als T3 als ook ECA stack.

ikzelf heb ooit eens vrij onaangename uren gehad van T3. ik ben daar blijkbaar heel gevoelig aan, maar jij misschien ook......

Terug
Naar boven