XXL Nutrition

t3 anticatabol

GJM

Competitive Bodybuilder
Waardering
188
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
ik was altijd onder de impressie dat t3 in welke dosis dan ook catabol is.
nu he ik pas geleden gehoord dat tot de 50/75mcg t3 niet alleen niet anticatabol is maar misschien zelfs licht anabolisch...

ik heb hier niks over kunnen vinden. is er hier iemand die dit al vaker heeft gehoord of ondervonden.

ik heb het dus over alleen t3, niet in combi met as:D

Laatst bewerkt:
Zit een flauwe grens tussen wel en niet catabool.Gebruik het nu zelf bijna 4 wk zonder as.Het schijnt zo te zijn dat t3 zorgt voor hgh verhoging en hoge eiwitsynthese.Ik denk dat het persoonsafhankelijk is.Ikzelf doe naast 5 keer training 2x spinning.Merk goed dat ik droger wordt zonder gewichtsverlies terwijl ik op hoog eiwit en maar 2400 kcal zit.

Een gozer die ik ken viel 6 kilo af,maar deze dude was echt vet.Ik denk hoe minder vet je bent des te moeilijker het is om af te vallen op t3.Dan zal je toch as erbij moeten nemen en hoger in t3

• Topic Starter Topic Starter
krieltje zei:
Zit een flauwe grens tussen wel en niet catabool.Gebruik het nu zelf bijna 4 wk zonder as.Het schijnt zo te zijn dat t3 zorgt voor hgh verhoging en hoge eiwitsynthese.Ik denk dat het persoonsafhankelijk is.Ikzelf doe naast 5 keer training 2x spinning.Merk goed dat ik droger wordt zonder gewichtsverlies terwijl ik op hoog eiwit en maar 2400 kcal zit.

Een gozer die ik ken viel 6 kilo af,maar deze dude was echt vet.Ik denk hoe minder vet je bent des te moeilijker het is om af te vallen op t3.Dan zal je toch as erbij moeten nemen en hoger in t3

oke thanks voor je reply, welke dosis neem je...

Yo bro,

T3 hoeft niet katabool te zijn zoals je zegt..dat ligt m.i. aan de persoon..je tweakt je stofwisseling als het ware..als je al een supersnelle stofwisseling hebt (ectomorph) dan moet je dit natuurlijk niet nemen..is je stofwisseling redelijk langzaam (richting endomorph) dan is het denk ik wel wat voor je..

Want wie weet poep je nu wel 150 gram eiwit uit van de 300 gram die je binnenkrijgt..puur omdat je lichaam onder invloed van een langzame stofwisseling dit niet kan verteren..

maar dit is dan wel weer dosis afhankelijk natuurlijk..je wilt je stofwisseling tweaken ,dus een versnelling hoger...en niet gelijk in overdrive..want dan werkt het averechts..

succes ermee!

• Topic Starter Topic Starter
ben qwa lichaamstype endo/meso en dan meer aan de meso kant op wat voor een dosis zal ik dan maximaal kunnen gaan zitten, of is dat een zaak van uitproberen..

Terug
Naar boven