XXL Nutrition

T3 en astma

krieltje

Monstrous Giant
Waardering
368
Lengte
1m65
Massa
106kg
Vetpercentage
15%
Met pasen in een opwelling de zomervelgen van mijn TT overgecoat.

s'avonds vreselijk benauwd,was iets te enthousiast met de thinner geweest.
Ik nam mijn puffies maar der moest iets drastisers gebeuren want ik voelde me k*t.Dan maar ventolin.

Werd me daar een partij beroerd.Wat blijkt T3 mag je niet met ventolin combineren,eveneens niet met amfetamine.

Hartslag van 224 en ****ing beroerd,was alsof ik te hoog in me clen zat (is me een paar jaar geleden ook overkomen)

Na wat zoekwerk vandaag had ik de amerikaanse site van glaxo te pakken die cytomel maakt,daarin werd gewezen op de levensbedreigende werking van T3 samen met ventolin.Met deze combinatie kan er ook makkelijker een hartstilstand of hersenbloeding ontstaan.Ventolin/ampfetamine gebruikers let dus op dat je dit goedje niet met T3 combineerd

groetjes mart

Bedankt voor de tip kerel...
doe voorzichtig!!

en wat leuk dat je met ons wil delen dat je een audi tt hebt!!

'Lees voor gebruik de bijsluiter'. Helaas zit die er vaak niet bij via het minder legale circuit;)

Of het is in een andere taal. Meestal ook niet makkelijk te lezen :D

Het is gelukkig goed afgelopen met je. Audi TT is trouwens echt een mooie auto

Bedankt voor de tip heb zelf ook astma en was van plan om t3 bij mijn volgende kuur te gaan gebruiken maar zie daar maar vanaf (denk ik)

• Topic Starter Topic Starter
had ik niet bij gezegt dat hij remote controled is???

bizar..salbutamol is toch de werkzame stof in ventolin?

idd een kritieke opmerking voor de "astmalijers" onder ons...waar ik ook deel van uitmaak!

Ik heb samen met mn beste maatje 9wkn lang aan de 50mcg t3 icm 8wkn lang 100mcg clen gebruikt. Dus tja...t kan wat overdreven zijn, de bijwerkingen. Er zijn met medicijnen heel veel bijwerkingen. Maar het is niet altijd bij iedereen van toepassing.

T kan voor jou eventueel erg belastend zijn omdat je astma hebt. En niet zozeer wanneer je het misbruikt.

• Topic Starter Topic Starter
Suat zei:
Ik heb samen met mn beste maatje 9wkn lang aan de 50mcg t3 icm 8wkn lang 100mcg clen gebruikt. Dus tja...t kan wat overdreven zijn, de bijwerkingen. Er zijn met medicijnen heel veel bijwerkingen. Maar het is niet altijd bij iedereen van toepassing.

T kan voor jou eventueel erg belastend zijn omdat je astma hebt. En niet zozeer wanneer je het misbruikt.

T3 zorgt voor versnelde hartslag,en ventolin doet dat nog ff factor 4 eroverheen,samen gebruiken is dus niet aan te raden :shake:

krieltje zei:
T3 zorgt voor versnelde hartslag,en ventolin doet dat nog ff factor 4 eroverheen,samen gebruiken is dus niet aan te raden :shake:

Dat de combinatie gevaarlijker is, ben ik het absoluut mee eens. Maar dat het levensgevaarlijk is ben ik het niet mee eens. Maar dat het levensgevaarlijk kan zijn, tja...dat zal zeker wel zo zijn. Beetje moeilijk neergezet mss :)

Maar we roepen gelijk dat iets levensgevaarlijk is alleen omdat we iets ergens lezen of horen. En later blijkt het anders in veel gevallen. T3 en clen worden door veel bb'ers gebruikt, de combi schijnt super te werken. Dat heeft zich bij mij ook wel bewezen.

Ik zeg absoluut niet dat iemand het zomaar moet doen. Vertel alleen mijn mening en ervaring hierover.

Terug
Naar boven