XXL Nutrition

T3 of insuline

Zijn twee heel verschillende dingen bro....

D.W.

Dat hangt er maar net vanaf wat je met die GH wil bereiken, eveneens is het wanneer je snel vet aanzet en insuline neemt wel handig om er nog T3 bij te nemen.

Maar idd wat DW zegt, verdiep je in godsnaam eens in de materie als je dat soort middelen wil gebruiken want íets zegt me dat het anders falikant fout gaat :eek:

MightyDuck zei:
Dat hangt er maar net vanaf wat je met die GH wil bereiken, eveneens is het wanneer je snel vet aanzet en insuline neemt wel handig om er nog T3 bij te nemen.

Maar idd wat DW zegt, verdiep je in godsnaam eens in de materie als je dat soort middelen wil gebruiken want íets zegt me dat het anders falikant fout gaat :eek:

Helemaal mee eens bro.

Verkeerd gebruik van insuline kan tot suikercoma --> dood leiden. Dat is niet iets wat je 'zo maar even neemt'.

Dit betekend dus niet dat je dan AAS wel 'zo maar even neemt'. :)

falikant fout gaat het pas als je insuline voor TE lange tijd gebruikt.
zelf raad ik jongens aan om insuline tenemen in blokken van 6 weken op en 6 weken af dit dus tijdens je HGH kuur.
veel hoger dan 10 a 20 i.u. p.d. zou ik persoonlijk niet gaan.
er is een relatief lage dosis T3 erg raadzaam en T3 kan men voor langere periode gebruiken en is minder schadelijk dan T4.
verder is het tijdens een HGH kuur van groots belang dat je sterk androgene middelen gebruikt.
HGH kun je het best nemen 2 maal daags en minimaal 10 weken lang.
een dagelijkse dosis is het best mits je het je finacieel kan veroorloven, beter een iets lagere dosis dagelijks dan iets meer en bijv. 5 dagen op en 2 dagen af.
voor evt verdere vragen kun je me een PM sturen.

Succes verders

• Topic Starter Topic Starter
Hoi pipo
Kun jij mij misschien wat tips geven hoe ik dit het beste kan doen?
Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
demo ik wil je nie beledigen maar waarom ga je in vredesnaam hgh/sth gebruiken als je nie eens weet waar je aan begint :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
ik weet wat je ermee kunt bereiken als je het goed doet.
en daarom ben ik nu informatie aan het inwinnen om het ook goed te doen
en bij elke nieuwe uitdaging moet je eerst te weten komen hoe of wat voor
je eraan begint.
of niet soms

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven