XXL Nutrition

T3 vraagje

swatsch

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m71
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Hallo mensen,

misschien een beetje vreemde tijd maar ik ga cutten.
op moment zit ik op 12% en wil graag 8 of 6 halen. nu is mijn probleem dat ik altijd vast kom te zitten rond 10% en niet lager kan.
nu had ik al wat rond gevraagd en sommige zeggen dat het aan me stofwisseling ligt die dan vertraagd. dit vind ik ook niet zo'n vreemde verklaring aangezien het meestal na 4-5 weken cutten begint.

zou het misschien een oplossing zijn om een beetje T3 te pakken? niet om T3 echt het werk te laten doen maar gewoon om mijn stofwisseling op gang te houden (en dus niet het dak uit te laten schieten).

PS ik wil Keto dieet gaan doen met 3x per week cardio

Voeding constant aanpassen.
Kom je heeel ver mee.

Hoe zit je met je vocht huishouding dan ?

Probeer het Ultimate Diet 2.0, werkt gruwelijk heb het zelf ook gedaan. Zware krachttoenames tijdens het cutten ^^

Geen T3 nodig, gewoon een goede refeed doen iedere week. Pak 1 dag in de week en eet die dag minimaal 200 gram crabs. Je kunt ook na 11-12 dagen 2-3 dagen refeeden. Flink veel carbs eten. Niet non stop low carb gaan, daar zakt je stofwisseling idd van in. Je zult wel merken hoeveel honger je weer hebt na die refeed. Carbnite, UD 2.0 en guide to low carb dieting van Shelby Starnes zijn goede programma's.

Ik heb met T3 erg veel honger en behoefte aan carbs. Volgens mij zou ik niet willen om tijdens T3 gebruik me koolhydraten te ontzeggen. En T3 zonder minimaal 250mg test p zou ik niet willen, je hebt het niet over test. Was je van plan T3 zonder test te pakken?

• Topic Starter Topic Starter
- ja misschien pak ik wel weer een kuurtje erbij, is in middels alweer een jaar geleden van me laatste dus met herstel zit wel goed. zat idd te denken aan een kort kuurtje met Test P.
- hoe bedoel je veel aanpassen in voeding? Keto is vrij makkelijk qua regels dus daar kan ik moeilijk in kloten,
- refeed in weekend doe ik altijd wel ja, zwaar verslaafd aan kh dus weekenden zijn bij mij altijd welkom haha:p

Terug
Naar boven