XXL Nutrition

Taakbalk blijft "omhoog komen"

Gast_3110

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
108
Dus, mijn taakbalk komt om de paar minuten naar boven sinds vandaag.. Ik weet totaal niet waar het aan ligt, maar ik vertrouw het niet echt.
Ik heb al virusscan gedaan met avira en malwarebytes heb ik ook laten scannen.. Beiden vinden niets. :mad:

Iemand enig idee? I don't trust it..

---------- Post toegevoegd Wed 26 Oct 2011 om 00:13 ----------

Telkens taalbalk opspringt, krijg ik ook een melding.. (die ik niet kan lezen want is in no time weer weg..)
Is er misschien een manier om die melding terug te zien? (Weet ik veel hoe.. Misschien dat windows 7 een lijst bijhoudt met meldingen?)

Formaat c :

E# EDIT heb alles geprobeerd om het "probleem" te krijgen (ja zo los IK dat soms op) maar lukt niet ..
dit soort vage "problemen" zijn vaak aan een virus gerelateerd !

We hadden het wel over Win7 toch ?

EDIT2 ik ben vandaag niet helemaal bij de tijd , dus ik denk dat het beter is mijn post te skippen LOL..
.ik STOP ook met "hulp" zo help ik namelijk niemand........

Mijn diepste en gemeende EXCUUS !
groet Ray.....

Laatst bewerkt:
Windows XP houd wel een lijst bij van foutmeldingen. Ff googlen of anders snel print screen als die melding komt.

Probeer eens probleem terug te vinden in logboeken...ga naar start - configuratiescherm - systeembeheer - logboeken.

• Topic Starter Topic Starter
Formaat c :

E# EDIT heb alles geprobeerd om het "probleem" te krijgen (ja zo los IK dat soms op) maar lukt niet ..
dit soort vage "problemen" zijn vaak aan een virus gerelateerd !

We hadden het wel over Win7 toch ?

EDIT2 ik ben vandaag niet helemaal bij de tijd , dus ik denk dat het beter is mijn post te skippen LOL..
.ik STOP ook met "hulp" zo help ik namelijk niemand........

Mijn diepste en gemeende EXCUUS !
groet Ray.....

Win7 ja :D

Windows XP houd wel een lijst bij van foutmeldingen. Ff googlen of anders snel print screen als die melding komt.

Zo snel ben ik niet :mad:

Probeer eens probleem terug te vinden in logboeken...ga naar start - configuratiescherm - systeembeheer - logboeken.

Zal het eens proberen! Thanks

Windows XP? daar moet je de moeite niet voor doen man, zo snel mogelijk overstappen naar Windows 7, ICT advies.

fuuuu, ain't working.

Ik ga hycam downloaden :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 26 Oct 2011 om 23:34 ----------

Windows XP? daar moet je de moeite niet voor doen man, zo snel mogelijk overstappen naar Windows 7, ICT advies.

windows 7...

(En ben er totaal niet tevreden over. Ik vond XP beter.)

Dat gaat dus ook niet, het is gewoon te snel.
Hetgeen ik kon zien is dat er tijdelijk een icoontje komt van een foutmelding (zo een vlaggetje zeg maar), maar ik kan niet zien welke foutmelding.. :rolleyes:

Is dat vlaggetje niet van action center? Je kan even kijken of daar een melding staat.

(start-> action center)

Of zet gewoon die taakbalk vast man, ben je af van dat gezeur. :roflol:

Ja dat weet je ook niet als je hem formatteert. :roflol:!

Had nooit problemen met xp bro.. :P

Kan je niet helpen misschien? :roflol:
Oke oke breh, ten eerste.

fl**ker al je anti malware / scanners eraf, en installeer: MalwareBytes Anti Malware, verwijdert ALLES.

Natuurlijk start je je PC op in veilige modus door F8 te rammen tijdens het opstarten, dan zijn de virussen niet actief

Oke oke breh, ten eerste.

fl**ker al je anti malware / scanners eraf, en installeer: MalwareBytes Anti Malware, verwijdert ALLES.

Natuurlijk start je je PC op in veilige modus door F8 te rammen tijdens het opstarten, dan zijn de virussen niet actief

Dat heb ik er al opstaan, en hij vindt niets.. :P

Daarom dat ik nu helemaal paranoia word. :mad:

Terug
Naar boven