AndroidHealthClinic

Tabellen huidplooimeting

Ano_1982_9

Monstrous Giant
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
74
Lengte
1m79
Massa
112kg
Boys and girls,

Ik zoek tabellen van huidplooimetingen, waarin ik kan aflezen onder hoeveel mm's je hoeveel bf% hebt.

Ik heb zelf een huidplooimeter, maar ben het boekje kwijt geraakt waarin ik het bf% kon aflezen.

Iemand die deze tabellen online weet te staan?

Bij voorbaat dank!

• Topic Starter Topic Starter
thx kerel!

Kom uit op ongeveer 14,7% bf. Ongeveer wat ik verwacht had.

Je moet echter wel rekening houden met een afwijking die kan oplopen tot wel 5% !

100% zekerheid heb je dus niet, maar je kan wel elke meting inzicht krijgen.

Laatst bewerkt:
Idd ik kwam op 11% uit, waar ik minstens 16% ben :(

M@rsel zei:
Je moet echter wel rekening houden met een afwijking die kan oplopen tot wel 5% !

100% zekerheid heb je dus niet, maar je kan wel elke meting inzicht krijgen.

Klopt, maar ik heb me al eens eerder door een professional laten opmeten en die kwam toen op 12,3% uit. Heb toen een maat van me mij ook laten meten met m'n eigen huidplooimeter en die kwam ongeveer op hetzelfde uit. Dit laat een redelijk juiste toepassing van de huidplooimeter zien.

Dus de meting, samengenomen met de tailleomtrek en de spiegel, kom ik op zo'n 15% bf uit, dus het zal vrij nauwkeurig zijn lijkt me zo.

naar hoeveel bf wil je gaan en hoelang denk je er voor nodig te hebben?

Smoothmold zei:
naar hoeveel bf wil je gaan en hoelang denk je er voor nodig te hebben?

Ik wil perse onder de 10% komen deze zomer, zeg maar 8-9%. Eigenlijk ben ik te laat begonnen, maar hoop toch rond juli/augustus dit bereikt te hebben. Ik moet dus in 8 weken tijd zo'n 6 a 7% bf kwijtraken, wat neerkomt op zo'n 5 a 6 kg aan vet.

Heb ik dit rond begin augustus nog niet bereikt, dan ga ik evengoed door. Ik wil namelijk gewoon mn setpoint lager hebben, zodat ik in de bulkperiode (begin oktober) niet hoger dan 13-14% hoef te gaan.

[Link niet meer beschikbaar]

in 8 weken 6 tot 7%..

niet zonder middelen :)

in 8 weken 6 tot 7%..

Heb het hier al 3 keer gevraagd, nooit tabellen gekregen.. Erg nice Svenson!!!

RvR zei:
in 8 weken 6 tot 7%..

6 tot 7% kwijtraken ja. En heb ook niet gezegd dat het perse in 8 weken moet gebeuren. Desnoods doe ik er 12-15 weken over.

Middelen doe ik niet aan.

tnx voor die tabel, heb net 9.5% gemeten... zal het nog is profi laten doen binnekort, ben wel benieuwd in hoeverre ik er naast zit :)

RubenSossa zei:
6 tot 7% kwijtraken ja. En heb ook niet gezegd dat het perse in 8 weken moet gebeuren. Desnoods doe ik er 12-15 weken over.

Middelen doe ik niet aan.

ik snapte wat je bedoelde en ik vind je instelling goed!
middelen zijn geen optie voor jou en dat vind ik goed van je..

bf tabel en leeftijd

Even een vraag over de omzettabel van mm naar bf. Er zijn verschillende tabellen voor verschillende leeftijdscategorien. En die schelen behoorlijk van elkaar! Mijn oude begeleider zei altijd dat ik een categorie jonger moest kijken omdat ik regelmatig train. Klopt dat? In mn eigen leeftijdscategorie (36 jr) is mn bf 16% in de categorie jonger iets minder als 13%.

In werkelijkheid zie je de bovenste blokjes van mn buik nu vrij goed maar is er nog wel een laagje weg te werken rondom de navel.

Greetz

Terug
Naar boven