MuscleMeat

tablet/e-reader

vermeirio

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Waardering
113
Hoi aan allen.
Ik ben opzoek naar een tablet of e-reader.
Ik zou hem eigenlijk alleen maar gebruiken om boeken te lezen.
Ding moet zeker niet teveel kosten en fancy stuff moet er niet echt opstaan maar is wel mooi meegenomen natuurlijk.
Ik heb al wat e-readers gezien, maar voor de prijs van sommige heb ik dan weer een goedkope tablet.

Iemand suggesties?

..

Laatst bewerkt:
Mijn moeder heeft sinds kort een Kobo e-reader. Heb er zelf ook even wat mee gelezen, en het werkt erg fijn.

http://www.kobobooks.nl/touch

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 13:08 ----------

En een tablet valt al af als je alleen maar boeken wilt lezen

• Topic Starter Topic Starter
iPad 1 of 2.

licht eigenlijk aan je budget, wat wil je er max voor uitgeven?

Goh, ergens tot 150euro ofzo.

Mijn moeder heeft sinds kort een Kobo e-reader. Heb er zelf ook even wat mee gelezen, en het werkt erg fijn.

http://www.kobobooks.nl/touch

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 13:08 ----------

En een tablet valt al af als je alleen maar boeken wilt lezen

Klopt, maar ik zag prijzen van e-readers waarmee ik dan een goedkope tablet kon kopen. Weliswaar van een k*tmerk, maar je snapt wat ik bedoel.

Goh, ergens tot 150euro ofzo.

Klopt, maar ik zag prijzen van e-readers waarmee ik dan een goedkope tablet kon kopen. Weliswaar van een k*tmerk, maar je snapt wat ik bedoel.

Je zegt zelf dat de primaire functie e-books lezen gaat zijn. Waarom dan investeren in een brakke tablet.

Daar heb je ook wel een punt.

Sony Ereader.

Overigens een opmerking bij de kobo tablet die mijn moeder bezit. Ik merkte op dat wanneer hij "uitgeschakeld" is, hij gewoon in standby mode staat. Dit kost ook weer energie, geen idee of dat op te lossen is door gewoon even de accu af te koppelen en weer te bevestigen.

..

Laatst bewerkt:
Ik heb er uiteindelijk eentje gevonden mensen. Bedankt voor de hulp. Dit topic mag op slot.

..

Laatst bewerkt:
Een van de goedkoopste met een goede rating heb hem zelf ook:

[Link niet meer beschikbaar]

Wel heum, ik weet eigenlek niet juist welk merk het is :D mijn vriendin is er mee naar haar werk.

Vrij basic in elk geval. Ideaal voor mij omdat ik niet zo voor die fancy shit ben. Boeken lezen en eventueel een film, daar blijft het bij :p

havik ofzoiets noemt het

Terug
Naar boven