MuscleMeat

Tablet PC

jumperke1tje

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
307
Lengte
1m79
Wie heeft er allemaal eentje?

Iedereen kent de iPad ondertussen wel al, maar er zijn ook heel wat gelijkaardige dingen op de markt. Zitten er daar tussen die wat de moeite waard zijn?

Enkele voorbeelden:

http://www.vandenborre.be/WEB/app/WEB.vdb?Call=Lijst&lijst=345&Taal=1&_s_ref=K0w2jfcCS&kw=[tablet%20PC]&creative=4763260496

http://www.lightinthebox.com/wholesale-Computers_c213?currency=EUR&gclid=CLSP-_rQ2KYCFcUz3godeXwcHQ

http://www.tabletcenter.be/

29mqeme.jpg

Ik wacht op de Tegra 3-chipset die Full HD biedt en een pak meer snelheid. Duurt nog wel tot het einde van dit jaar overigens, als je niet zolang kan wachten zou ik toch voor een Ipad gaan. Android is nog niet volledig uitgerust voor tablets.

Ik heb een ipad, en zou niet meer zonder kunnen. Zeker een aanrader!

Dit jaar schijnt er een hele hoop concurrentie aan te komen.......en een ipad 2.

Zou persoonlijk nog even wachten met aanschaffen, mocht je dat van plan zijn.

IK zou een Archos 101 kunnen krijgen als stagevergoeding. Maar die is telkens overal uitverkocht. Of ze komen volgende maand pas binnen

in de makro staat nu een tegra van nvidia in promotie, je moet eens in de folder kijken

• Topic Starter Topic Starter
Ik wacht op de Tegra 3-chipset die Full HD biedt en een pak meer snelheid. Duurt nog wel tot het einde van dit jaar overigens, als je niet zolang kan wachten zou ik toch voor een Ipad gaan. Android is nog niet volledig uitgerust voor tablets.
Ipad gaat het niet worden, te duur voor iets waar ik de krant mee ga lezen en mijn agenda wat bijhouden.
Ik heb een ipad, en zou niet meer zonder kunnen. Zeker een aanrader!

Dit jaar schijnt er een hele hoop concurrentie aan te komen.......en een ipad 2.

Zou persoonlijk nog even wachten met aanschaffen, mocht je dat van plan zijn.
Android is dus nog geen concurrentie volgens EricR?
IK zou een Archos 101 kunnen krijgen als stagevergoeding. Maar die is telkens overal uitverkocht. Of ze komen volgende maand pas binnen
Heb al zitten kijken naar een Archos 7, maar weet niet of dat iets waard is. Vraag me trouwens ook af of je daar office op kan krijgen? Word en powerpoint enzo.
in de makro staat nu een tegra van nvidia in promotie, je moet eens in de folder kijken

Gezien, beetje prijzig ;)

Volgens mij bied Tegra 2 al full HD.. (http://www.nvidia.com/object/tegra-2.html)
Het is nog eventjes wachten op Android 3.0 Honeycomb.. ik zou zelf ook nog even wachten..

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:02 ----------

Android is dus nog geen concurrentie volgens EricR?
Als je alleen gaat internetten en je agenda bekijken zijn bijna alle tablets wel goed.. Die tablet uit die lightinthebox link zou prima voldoen lijkt me?

• Topic Starter Topic Starter
Draait op Android toch? Ja dus.
Zou wel handig zijn.
Heb weinig cursussen op papier, alles wat ik lees en leer staat op pc, dus ik loop constant mijn laptop rond te zeulen.
Volgens mij bied Tegra 2 al full HD.. (http://www.nvidia.com/object/tegra-2.html)
Het is nog eventjes wachten op Android 3.0 Honeycomb.. ik zou zelf ook nog even wachten..

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:02 ----------

Als je alleen gaat internetten en je agenda bekijken zijn bijna alle tablets wel goed.. Die tablet uit die lightinthebox link zou prima voldoen lijkt me?

Even wachten op Android 3.0 zeg je, maar daar ga je dan waarschijnlijk niets van vinden voor pakweg 150 euro?

Welke van lightinthebox bedoel je? Is een pagina waar er 20 ofzo op staan.

koop gwn een iphone 4

Sluit me hier bij aan.

Ikzelf was ook zeer geintresseerd in een I Pad, zie ik vandaag een advertentie van de mediamarkt.
Wij betalen uw BTW, dus 19% korting. Yess leuk.
Kijk je in de voorwaardes, uitgesloten van actie, jawel de IPAD :(

Ik gebruik de motion le1600.
Heb er Windows 7 opgezet en gebruik deze tabletPC als trainingscomputer/logboek.
Er draait Polar Protrainer 5 op met een ontvangertje zodat ik de gegevens onmiddellijk op de PC heb. (zaterdag ek cursus bij Polar)
Daarnaast OneNote van Microsoft om notities te maken.
Schema'tjes uiteraard iin PDF of in Excel.

Ik gebruik de motion le1600.
Heb er Windows 7 opgezet en gebruik deze tabletPC als trainingscomputer/logboek.
Er draait Polar Protrainer 5 op met een ontvangertje zodat ik de gegevens onmiddellijk op de PC heb. (zaterdag ek cursus bij Polar)
Daarnaast OneNote van Microsoft om notities te maken.
Schema'tjes uiteraard iin PDF of in Excel.

zoo hardcore :thumbup:

In welke tablets zitten die Tegra 3 chipsets? Zijn dat nog een beetje betaalbare tablets? Heb je ondertussen zelf al een tablet gekocht?

Zit zelf te kijken naar een tablet en vond de Archos 101 wel wat. Iemand ervaring met het ding? Voor en nadelen?

De Ipad ondersteund geen flash toch? Lijkt me klote browsen met zo'n ding. Als je toch iets in je rugzak mee moet sleuren, koop dan gewoon een laptop. Snap de hype omtrent dit soort gadgets eigenlijk niet. De mogelijkheden zijn beperkt en de prijzen zijn sky high.
Idd pak dan een laptop kan je veel meer mee ziet er alleen wat logger uit nou boeie...

Ik sleep liever 3kg meer dan dat ik met zon k*t tablet moet rondlopen.

Zon ding is meer voor op de tafel in de woonkamer om een beetje te kloten tussen de tv door, zie het nut er ook niet van in.

Zelf heb ik deze.
Prima tablet om een beetje mee te internetten en af en toe een spelletje (GTA 3 draait ook gewoon goed). Wel heb ik er een custom rom op gezet.

Ik heb HTC desire HD. die is al vrijgroot. dus heb geen behoefte aan een tablet

Terug
Naar boven